Nou, net geweest en mijn urine zag er weer kraakhelder uit en er zat ook geen ontsteking in. Wss toch een geknapt adertje, maar ik moet het van de vk toch even in de gaten houden. Hopelijk dat het idd niets is.
Ik zei laatst al dat ik weer eens een foto zou plaatsen, maar erg druk gehad de afgelopen weken. De weken vliegen nu echt voorbij, vandaag nog precies 5 weken. Worden jullie ook al nerveus? Deze foto is van een week geleden, was toen 34.1. Voor mijn gevoel groeit het allemaal niet meer zoveel
En iedereen een gelukkig nieuwjaar trouwens! Veel geluk,gezondheid,liefde en natuurlijk gezonde mooie baby's!
Mooie buikjes weer dames! Jaa t schiet nu al echt op! Wel spannend hoor... vandaag de kerstspullen opgeruimd en morgen ga k de box vast opzetten... ook de bedverhogers komen morgen binnen dus bed ook.direct maar verhogen! Laatste dagen hier heel veel krampen en steken en ook de harde buiken zelfs iets meer als anders en die had k al zoveel! Denk zelf aan dat de beeb laatste stukje aan t indalen is. Vanaf de 13e mag ik thuis bevallen.. haha laat dan ook maar gauw komen! iidg wil ik dan alles helemaal klaar hebben! Oja zal vd week ook weer eens foto maken... anderen valt t op dat mijn buik flink lager is gaan zitten. .. wel benieuwd naar het verschil hihi
Idd hihi gelukkig nieuw jaar iedereen! Alle beste wensen voor 2013 een bijzonder jaar voor ons allemaal! Dat we allen een mooi gezond kindje te wereld mogen brengen ! En een goede bevalling hebben natuurlijk!
Dan hou je maar lekker rustig met al die krampen. Bij mij is ze nog niet ingedaald, heb ook nog nergens last van. Ik ga morgen ook de box opzetten toevallig haha. Voor de rest heb ik alles klaar gelukkig!
Mooie buikjes weer! Aantal van ons al aan t aftellen! Jeej! Komt ineens dichtbij he! Ga vd week ook de box neerzetten, staat al in de woonkamer (nog in de doos) Ook wil ik deze week of volgende beginnen met wassen vd kleertjes.. Ben zo blij dat we nog voor de bevalling zijn verhuisd! Alles inmiddels lekker aan kant! Kamertje op t posterbehang na zo goed als af! Vanaf welke week maken jullie t ledikantje op? Tenslotte, gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat al jullie dromen maar mogen uitkomen! Dit jaar verwelkomen we al onze kleintjes!
Ja ik begin ook langzaam af te tellen!! Ik moet alleen nu donderdag nog werke en dan begint mn verlof.... YEAH hihien dan ook langzaam de kleertjes wassen enzo. De box wil ik de 3 week op gaan zetten.... Ja komt echt dichtbij nu hihi... Soms knijp ik hem al een beetje als ik eraan denk.... Zal wel goed komen denk ik. Mooie buikjes weer trouwens!
O lekker vooruitzicht meid! Heerlijk genieten van de laatste weken! Vraag me ook zo af welke datum t uiteindelijk gaat worden! Zouden we tot t eind lopen of overtijd of zou hij/zij zich eerder aandienen?
Ja dank je wel, hoelang moeten jullie nog? Ja ik ben daar ook aan over aan het nadenken, kan zelfs nog maart worden hihi. Of mss wel met carnaval of Valentijn. Ik moet ff in de gaye houden, ik voel haar sinds gister nauwelijks. Heb gisteravond na hartje geluisterd en die was 140 dus dat was wel goed volgens mij.... En beetje raar gevoel in buik. Mss maak ik me ook gek.....
Spannend allemaal hè. Pff, spanningen beginnen hier ook te komen hoor. Ik heb vrij grote kans dat onze 2 ukkies nog deze maand gaan komen. Wij hebben de box al staan, en de kleertjes gewassen. Ik ben idd alleen benieuwd vanaf wanneer ik de bedjes moet gaan opmaken.
Ik roept ook al dat ze waarschijnlijk deze maand komt... ben de 3e uitgerekend. Daisy kwam 9dagen eerder. Mja je weet t niet. Kan zo ook langer duren... hoop t niet. Daisy is van 13febr. Haha ze laten me zo tot die tijd lopen! Zou wat wezen! Vanaf de 13januari mag ik thuis bevallen en dan maak ik het bedje en wiegje op. Dan wil ik echt alles klaar hebben. Heb al een hele planning voor aankomende weken wat ik nog allemaal moet doen. Iedere dag een beetje. Merk echt dat k t rustig aan moet doen... vannacht ook weer van de pijn in rug en heupen wakker geweest... echt veel last van pfff. Mja alles voor kleine uk! @vlinder gewoon aan de bel trekken als je t niet vertrouwd meid! Al is het maar voor je eigen geruststelling! Je.kunt jezelf idd flink gek maken.das ook.niet goed!
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar! Dat er maar vele gezonde baby's geboren mogen worden! Het komt nu allemaal echt dichtbij, ik vind het allemaal erg spannend. Ik zit nu in een fase dat de bevalling me een "beetje" angst in boezemt. Maar dat zal wel weer loslopen.
De beste wensen allemaal! Wat zijn jullie mooi gegroeid ook Ik heb nog steeds niet achter de pc gezeten, dus een foto houden jullie tegoed. Vanaf 24/01 mag ik thuisbevallen. Komt al snel dichterbij! Nu elke dag lekkende borsten, dus ik loop al met zoogcompressen zonder te zogen, haha. Hopelijk is dit een voorbode dat de productie direct goed op gang komt straks en nog niet van een naderende bevalling! Zijn jullie kleintjes al ingedaald? Hier kan ik alleen nog maar leggings aan en één broek. De rest knelt gewoon als ik zit!
Hier nog 4,7 of 9 wk te gaan Hoe merken jullie dat de kleine is ingedaald? Behalve aan de vorm van j buik wellicht.. Mooi gegroeid Elance herinner me nog altijd jouw platte buikje en kijk nu! Vlinder; j kan altijd even bellen en langs gaan voor j eigen geruststelling en voor de zekerheid Maar in t clubje waar we kletsen lees ik t vaker.. Soms zomaar n paar dg en vnml na aantal dagen van stress/spanningen Maar nu ook bijv Bij 1 iemand omdat de baby is gedraaid en totaal overdwars ligt.. Denk dat t dus wel mee zal vallen maar ben geen dokter Vertrouw op j intuïtie en bellen bij twijfel!
Vlinder, ik had dat ook. Was met kerst. Ws omdat de dagen zo druk zijn en de kleine aan t indalen is. Heb ctg ed gehad maar alles was gewoon goed. Daarna weer zo druk als eerst. Al merk ik nu dat de periodes van rust langer worden. Kan m zo 2 a 3u niet voelen. Dit was eerder niet t geval. Als jebm volgens mij iig tussen 10 a 15x voelt per dag. Indalen is bij mij aan de buik niet te zien. Maar voel t heel erg in de banden en schaambot. Ook doet vanochtend mm vagina zeer laat maar zeggen. Een soort druk erop.
Hi GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN Hier nog tussen de 3 en 8 weken te gaan, spannend!!! Net nog even wat geboortekaartjes uitgezocht en we zijn er eindelijk ook bijna met de naam. Wel wat probleempjes, 31 dec was mijn laatste werkdag want mijn baas heeft de contract niet meer verlengd... ik heb nu even geen idee hoe dat verder moet met zwangerschapsuitkering en WW... (heb er net even een topic over gemaakt bij zwangerschap en werk). Voor de rest een leuke oud&nieuw gehad, gister ook een heerlijke dag met m'n vriend, hij werkt zo veel laatste tijd, echt fijn om een dag lang met z'n tweetjes te ontspannen. Hij maakte me wakker met scones (jammiieeee!) dus begon al meteen goed.