Ik meld me ook hier Hier mijn buikje van 5 + 4 dagen. Ik hoop zo dat het in mijn tweede zwangerschap iets sneller gaat met mijn buikje, tijdens de eerste konden mensen met 25 weken nog niet eens zien dat ik zwanger was, en dat terwijl ik zo graag wilde pronken met een mooie buik
Denk ook wel dat het zwaar zal zijn mochten het er weer 2 zijn, maar ze zijn welkom, al denk mijn man op dit moment nog even veel aan het hoe en wat! Die krijgt echt een rolberoerte........ Maar ach ben nu een beetje ervaren, we wachten maar eerst de echo af!
Mooi zeg al die buiken! Zou haast denken dat het bij mij niet goed is. niets te zien hoor. Was het maar al zo ver!
hier alleen nog maar een spek buikje te zien, alleen na het eten lijk ik wat dikker (darmen die opzetten) 28 juni onze 1e echo, zou dan 8,5 week zijn
Hoi dames! Nog even foto'tje posten van mijn buikje, op 6 weken. Het begint te komen, 's morgens zelfs al een darmenbuikje
Hoi meiden, Wat een mooie buikjes zeg! Hier is nog weinig te zien.. Als ik terug ben van vakantie zal ik ook eens een foto'tje posten! X
hihi en ik maar denken dat het niet kan. Ik heb ook een buikje, maar sure zullen de darmen zijn en nog een klein beetje vet van me vorige zwangerschap. Leuke foto's dames!
@ Noorus het valt me op dat je echt een 'puntbuik' hebt. Hoe kan dat zie dat namelijk wel vaker voorbijkomen bij vrouwen die in eerste trimester zitten