hey meiden allereerst allemaal gelukkig nieuwjaar het jaar waarin onze kleintjes het levenslicht gaan zien spanende weken komen eraan @mamasylvia gaaaaf je buik, hoe is het verschil met je vorige daar ben ik wel benieuwd van je tweelingbuik @bubi moooi hoor en ik zie je streepje wel vind dat altijd zooo mooi ik heb het helaas niet @diass mooi buikje hoor @elance mooii buikje meis @ellen1998 mooi buikje helemaal met die tattoo tja ben nu eenmaal gek op tattoo's hihih en hier is mijn bijdrage 32 weken precies op nieuwjaarsdag
Ja ik heb ook last van mn banden en wat steekjes van onder. Dus denk ook wel dat het mee valt. Vandaag heb ik haar wel gevoeld. Ook niet zo erg maar ben tot nu bezig geweest. Heb weer te veel gedaan ggrr Maar mocht ik twijfels hebben dank zal ik idd de vk wel bellen, maar tot nu toe hoeft het nog niet. Thanx dames!
Indalen: ik merk het aan een lage buik, de omvang van mijn ribbenkas (ik kan weer 80 aan ipv 85) en ik had voor de tijd veel harde buiken. Nu niets geen last meer van. WW en WAZO: even bellen met de werknemerstelefoon van het UWV. Nummer staat op internet. Ze zijn echt heel vriendelijk! Anders dan met een uitkering iig. Hier ook nog minimaal 3 weken... Dat klinkt echt al supersnel! De eerste is meestal later begreep ik
de 1ste later uhm hier 1 dag voor de uitgerekende datum sz op de uitgerekende datum buurvrouw ook op de uitgerekende datum
mijn schoonzus haar eerste was 3 weken te vroeg.... Maar ben wel bang dat ik over tijd ga!! Ach we zullen zien.
Mooi buikje mamaatje! Bijzondere jaarwisseling was t of niet? Jij ook de beste wensen! Gaat t goed met je?
Wat ik me afvroeg...staat er nergens in dit topic een lijst van alle zwangeren van februari en hun uitgerekende datum? Ik kon hem nl. niet vinden en om nou 119 pagina's af te gaan speuren...
Ik denk het niet Deesjebeesje. Die staan in de bevallingsclub-topics. Er is er een van heel Februari en er zijn er twee voor de eerste helft en voor de tweede helft van Feb. Misschien moet je daar eens kijken?
Heej meiden! Allereerst allemaal de beste wensen! Wat een prachtige buiken hier zeg, mogen jullie erg trots op zijn! Begint nu aardig spannend te worden he?! Voelen jullie je nog goed?! Omdat dit toch een buikentopic is, hier ook even mijn bijdrage... (12 weken) Liefs, Noorus
Noorus, ik had je foto al gespot in het juli buiken topic Weer dezelfde achtergrond, super!! Komtie hoor meid, straks heb je ook zo'n ballon voor je hangen en kun je je muis niet meer scheren of kan je het potje niet passen als je urine moet binnensteken in het labo (of ben ik de enige met die problemen ) Straks ga je beebje lekker gaan voelen, oh meid wat kijk ik samen met je mee uit naar dat moment Aan de februari mama's die hier telkens netjes hun bijdrage hebben geleverd aan het buikentopic, gezien februari nu toch wel héél dicht bij ligt is het misschien wel leuk als we elk eens een reeks posten ipv aparte foto's? Ik vind het altijd wel leuk om de vooruitgang te zien, en aangezien we nu ook al 120blz verder zijn Ik heb thuis wel ergens een reeksfoto staan, ik post hem dit weekend wel
Vind ik wel een leuk idee zal dat alleen dan eerst nog even moeten maken. Weten jullie een programma waar dat lekker makkrlijk mee gaat?
Haha Elance je bent niet de enige met dat probleem. Hier gaat het scheren op gevoel hhaha. Dat van die foto's is inderdaad een leuk idee!
@D83 was heel bijzonder precies 32 weken op nieuwjaarsdag hihih hier gaat alles supergoed @noorus gaaaaaaf mooi buikje meis superrr genieten het is je zooo gegunt @elance ik weet niet hoe dat moet zo een reeksfoto's ofzo ben echt een leek als het gaat om computers
Allemaal de beste wensen voor 2013 en dat alle kindjes snel in onze armen mogen liggen . Heb hele mooie buiken voorbij zien komen! Vanochtend maar weer even een buikfoto gemaakt. Ben nu precies 35 weken!