Moest even zoeken maar gelukkig de buikentopic weer gevonden Zo'n reeks is idd leuk, kost bij mij nogal wat moeite met bewerken en zo! Is daar een makkelijker manier voor? Hier in ieder geval weer een losse foto van mijn buikje, 34 weken alweer! Nog 3 weekjes en dan kan hij al komen Ik krijg ineens zakken kinderkleertjes, ontzettend leuke dingen maar de babykast puilt dalijk uit. De bevallingsbad is ook al gekocht! Bekijk bijlage 296840 Ohja de striae waar ik zo bang voor was heb ik alsnog een beetje gekregen, ik hoop dat het niet meer wordt. Tot nu toe wat dunne paarse strepen onderaan m'n buik. (had ik niet verwacht! Juist bovenaan m'n buik staat m'n huid zo strak....)
Hehe gelukkig weer gevonden... Mooie buikjes dames! Ik moet morgen nog eens een foto maken. Vandaag op controle geweest en beebje is al helemaal ingedaald zat wel nog biet vast in bekken maar had nog beetje speling...
36+3 zwanger! Foto staat schuin ik weet niet hoe ik hem recht krijg via mobiel dus doe ik het ff zo Wat hebben jullie mooie buikjes zeg ben jaloers hihi Ben benieuwd wanneer de eerste beebjes komen hier word ik misschien eerder ingeleid omdat de beeb achter ligt op groei en heb wat minder vruchtwater!
Ja he vind de mijne ook best klein tegenover sommige denk echt dat het temaken heeft met de groei van de beeb en t vruchtwater
ja zou best kunnen. Bij mij ligt beebje op schema zelfs iets groter en genoeg vruchtwater zei de vk. VOlgens vk ligt de buik gwn goed op schema
@girafje mooi buikje meis @bubi mooie ronde buik heb jij zeg @linsiejj supermooi buikje van jullie 2 ukkies blijf het mooi vinden die tweelingbuiken hihihi @melkos ook een mooie buik, en heb je niet gewoon bedrust gekregen daardoor kan de kleine ook weer een beetje meer groeien @vvlinder das niet waar hoor je heb een prachtig buikkie meis en dat is niet niks daar zit een prachtige baby in hier is mijn bijdrage weer precies 33 weken volgens mij geen verschil met vorige week eerste 32 weken en tweede vandaag
Dank je wel hihi Maar tegenover jullie is mijne wel wat kleiner, maar maakt ook niks uit zolang alles maar goed is met beebje en ze goed groeit....
Volgens mij is het ook meer de stand van de baarmoeder hoor. Ik draag compleet naar voren en inmiddels redelijk laag. Dat ziet er imposanter uit dan wanneer je rond draagt bijvoorbeeld Elke vrouw én elke baby is anders. Prachtig toch?
ja dat is ook zo... ik dacht dat als ons beebje ingedaald was wat meer meer plaatst te krijgen hahah niet dus. zei vk gister dat ik bijna niks van plaats heb boven en beeb al helemaal ingedaald is vandaar die pijn daar onder mn borsten
Wat hebben we allemaal al grote buiken! Ik heb gister bevallingsgesprek en liggingsecho bij de vk gehad. Was een goed gesprek maar vooral de echo vond ik ZÓ GAAAAAF! Ongelofelijk om zo'n levensechte baby in je buik te zien (ja, klinkt stom maar iedere keer als ik een echo had was ik weer zo verbaasd erom) We zagen hem een paar keer geeuwen en iedere keer na een grote geeuw tuitte hij zijn lippen, *SMELT*!!! Vond hem zó mooi, ben nog helemaal in de wolken Hij groeit goed, beetje aan de grote kant, en is ook al bijna volledig ingedaald. Ben dus echt met een big smile weggelopen .
Gelukkig dat alles goed is! Ik krijg vrijdag het bevallingsgesprek en de echo. Het duurt me veel te lang haha, wil mijn kleine meid ook graag weer zien. De vk zei alleen dat ik me er niet veel van voor moet stellen omdat er alleen maar even wordt gekeken hoe het hoofdje ligt
Ja het was bij ons al niet goed meer te zien omdat ze al helemaal na onder ligt. Maar blijft toch leuk om ff te kijken
O heerlijk he bubi vind t ook zooo genieten! Prachtige bijdragen weer! Ik vind t juist prachtig hoe ieder een ander uniek one of a kind buikje heeft met daarin ook een uniek one of a kind kindje Koester jullie buikjes nou maar! Straks gaan we m nog missen hihi Ik zal gauw ook weer n update foto plaatsen
Wouuw! 37 weken, nu mag de kleine dus komen! Leuk! Ik werk naar de 37 weken toe, ook al kan het dan nog 5 weken duren, dan heb ik tenminste in m'n hoofd dat hij ieder moment kan komen Mijn buikje met 35 weken, de gevreesde striae toch gekregen. Ik moet niet klagen want het is niet heel veel striae maar ja, vind het stiekem wel jammer. Smeer in de tussentijd gewoon lekker verder, kan geen kwaad! Bekijk bijlage 298544 En morgen ben ik jááárig! Hooray! Zin in de cadeautjes haha