Jaa, de buikfoto's van onze fotoshoot zijn eindelijk klaar! Het is dan wel al weer 4 weekjes geleden, maar ik wil toch even wat showen...
Wat een mooie foto's zeg! Hoe gaat het met jullie? Is het nog een beetje vol te houden? Hier gaat het wel weer, maar wat gaan de dagen langzaam om zeg
Mooie foto's! @ Diass: Vind het ook langzaam gaan hoor! Ben blij dat ik niet in mijn eentje thuis zit en genoeg aandacht krijg en kan geven aan mijn dochter! Zij wilde met 41 weken nog niet komen, dus vrees ik al dat deze uk ook lang blijft zitten en dan heb ik nog ff te gaan.....
@Vlinder: dankjewel! @Netje, leuk zo'n shoot! Het zijn mooie foto's geworden! Ik kon vanochtend even niet meer slapen want ik kreeg zo'n ongesteldheidspijn, kramp in m'n onderrug en onder in m'n buik, ook nog wat harde buiken... Heb nu nog steeds wat krampjes maar omdat ik ook zo'n druk en wat steken bij m'n vagina voel zijn het volgens mij die indalingsweeën. Voelt niet zo prettig. Pff wat heb ik een zin om ons kleintje te krijgen! Moet zeggen dat ik er ook nu wel klaar mee ben geweest...
Dankjulliewel! Ben er ook heel blij mee. Hier gaat alles z'n gangetje. Wel aan het aftellen, maar het is in de hoekjes en gaatjes in huis toch wel heel erg stoffig, dus daar kan ik me mooi mee bezig houden. Elke dag een beetje, en verder een beetje winkelen, op visite gaan en bankhangen. Hoop echt dat 't niet lang meer gaat duren, maar daar kunnen we natuurlijk niets over zeggen!
Hier weer een foto van mijn buik, net gemaakt. Ben benieuwd hoe vaak ik nog een foto kan gaan maken. Ga het nu wel iedere week doen
Nog even zoveel mogelijk vastleggen. Morgen ga ik een gipsafdruk van mijn buik maken, eens benieuwd hoe dat eruit komt te zien. Deze komt op de babykamer te hangen
Afgelopen week heb ik twee dagen lang last gehad van indalingsweeën, pff was aardig vermoeiend. Sindsdien zo nu en dan wat steekjes of krampjes maar ik hoop/denk dat hij al een stuk is ingedaald! Nog niet veel extra luchtruimte gekregen alleen. Baby rekt zich echt van onder tot tegen m'n ribben uit! Hij beweegt ook nog flink... dus ik ben nogal beurs! Met de sneeuw ben ik nu elke dag veel aan het lopen (fietsen vind ik doodeng). Deze week ook nog heel veel geregeld! De bevallingsbad is aangekomen, geboortekaartje bijna helemaal af, heb veel schoonmaakbuien dus allerlei projecten in huis zijn ook al af ;p, én alle spullen voor de thuisbevalling zijn er. Aankomende week dus de laatste dingetjes af maken. Bekijk bijlage 299909 Buik met 36 weken! POEH zwaar en vermoeiend.