dankjulliewel Net ook weer flink in de weer geweest (geloof dat de nesteldrang is geëxplodeerd bij mij en m'n vriend). We hebben een hoop in het huis geboord en opgehangen. Nieuwe lampen, mooie kapstok in de babykamer, kruidenrekje (haha van alles en nog wat). En dan nog lekker schoongemaakt. Nu m'n voetjes lekker omhoog! En hopen dat vriendje ze gaat masseren!
Prachtige foto's voorbij zien komen! Leuk om te lezen hoe iedereen net als mij ook bezig is met de laatste dingetjes in orde te maken en alles aan t voorbereiden is! Hierbij m'n buik van 1-1.5wk terug, weet f niet precies.. Succes allemaal met de laatste loodjes en voorbereidingen!
Wauw ook een mooi buikje!! Ik heb vandaag de kleertjes gewassen en zijn nog ant drogen en dan doe ik ze morgen strijken... Succes allemaal!!
Mooie buikjes hoor! Deze keer een bijzondere bijdrage van mij. Vandaag 37 weken zwanger en dat moest gevierd worden
Gefeliciteerd Girafje Aftellen maar! Hier vandaag eindelijk klaar met strijken Kreeg k niet f in een middagje gedaan hoor! Wat een werk! Maar we hebben ook onwijs veel... Op mn vluchtkoffertj na zijn we helemaal klaar! Ga k morgen doen, de eerste pakjes zijn al uitgekozen..
Js heb wel al zover alles klaar voor in mn vlucht tas moet het alleen nog inpakken hihi. Ook het pakje moet ik nog uitkiezen. Pff wij hebben ook best veel en gelukkig de meeste truitjes al droog door voor de verwarming te hangen. De rest hangt op droogrekje... Hopelijk morge zin want heb weer teveel gedaan gister en vandaag ggrr hihi
Afgelopen week mooie kiekjes gemaakt. Helemaal gelukkig mee! <3 Vandaag ben ik 36 weken. Ik ga morgen ook maar es aan dat vluchtkoffertje beginnen. Het komt nu allemaal zo dichtbij ineens!
@mamaliscious hele mooie foto! Ik moet ook nog vluchtkoffertje inpakken. Vandaag ook een giga strijkwas gedaan, kindje heeft in de tussentijd een grotere garderobe dan ik haha! We hebben ontzettend veel gekregen kort geleden Héle schattige spulletjes. Morgen is m'n vriend jarig (eerst ben ik jarig, precies een week later m'n vriend en kindje zou een week daarna ook gezond geboren kunnen worden! pff alle verjaardagen in ieder geval op een rij ;p) dus dat gaan we even vieren. Daarna ga ik echt de laatste dingetjes regelen, heerlijk! Kan niet wachten om de geboortebad te testen. Het is best groot dus we kunnen meteen daarna een avondje in bad relaxen hihi
Hierbij eindelijk weer eens mijn buikje! Allereerst: Foeske, wat leuk!! En ook weer prachtige buikjes voorbij zien komen. De eerste foto is van 32 weken en de tweede van vorige week met 36 weken.
Deze foto is gisteren gemaakt. Vandaag 35 week.! De laatste foto die ik had gepost was alweer 10 week geleden. Werd dus wel weer eens tijd!