Lekker vroeg. Februari 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sukke, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Is goed gelukt al zeg ik het zelf. Moet m alleen nog verven. Vergeet iedere x een foto ervan te maken, zal straks of morgen eentje maken.

2. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Hier wel weer een foto van mn buik, net gemaakt:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,3 KB
      Weergaven:
      5
  3. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ok ben benieuwd!
    Mooi buikje trouwens!!
    Ik moet ook weer een foto maken hihi

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hi Meiden,

Hier weer een buik foto van mij.
    Net gemaakt door ml
    met 35 wk en 3 dg
    Hij hangt wel al naar onder
    IMAG0756_BURST003.jpg

IMAG0757_BURST008.jpg

5. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Mooie buik! Raar om te zien hoe het toch gegroeid is bij iedereen he. Moet ook iedere x lachen om de titel van dit topic. Lekker vroeg... Als ik nu zo op de zwangerschap terug kijk is het toch ontzettend snel gegaan allemaal he. Nog een paar weekjes en dan hebben we lekker onze kleintjes in onze armen. Kan echt niet meer wachten! Morgen weer controle bij vk, ben eens benieuwd..

6. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja het is echt snel gegaan.
    Maar iedereen zegt het ook, de vk op het werk maar ik vind het zelf ook.
    Ja haha idd die titel is toch al een paar maandjes geleden.

Ik kan ook bijna niet meer wachten.
    Ik heb een beetje de baal erin sinds vanmiddag.
    Voel me niet zo lekker, steeds het zuurbranden, die shit Rennies kan ik niet meer zien.
    Volgens mij beetje grieperig ofzo

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Niet echt druk meer hier he....

8. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Nee het is echt stil hier...

9. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja is sinds de topics verhuisd zijn

10. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Ik kijk idd altijd via mijn tel. en dan zie je de topics niet meer sinds ze verplaatst zijn. En foto's plaatsen gaat ook niet via de tel. wel jammer eigenlijk

11. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja idd doe ik ook altijd.
    Kan ook geen foto's via de tel plaatsen

12. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Het is hier idd heel stil geworden sinds de verhuizing! Ik zal vanavond via de laptop nieuwe buikfoto's plaatsen, heb een flinke groeispeurt gehad! Striae is er ook wel iets meer, vooral op m'n heupen, het zijn soort van vlekken ipv strepen, ziet er niet erg mooi uit... Smeer mezelf nog steeds gewoon lekker twee keer per dag met weleda in! Hebben anderen ook striae gekregen? Bij mij kwam het pas rond de 34 weken ineens...

13. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Hihi idd stil hier.... heb al aantal keer geprobeerd foto te plaatsenmaar wou nog niet lukken dus vandaag of morgen via pc even doen.

Hier nog geen striae. .. bij eerste ook niet gekregen. Mja ben er nog niet... mijn zus kreeg ze pas bij de weeën. .. dus kan nog.. nja hopen van niet natuurlijk. Ik smeer met de creme van kruidvat merk... ook bij de eerste gedaan en daar dus maar bij gebleven :)

14. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ja hoor ik heb ook straie en ik hen nog niet eens zn groot buikje.
    Ik heb ook een paar op mn heupen.
    Ik smeer ook nog iedere dag dus ben benieuwd na de bevalling dan of ze minder worden....
    Soms zijn ze paars van kleur en soms wit haha

15. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook pas sinds twee weken striae. Vooral onderop mijn buik, daar waar de huid niet eens strak staat. Ach hoort erbij.... ben toch al getrouwd ;)

16. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Pfff sorry even een klaag momentje. Wat voel ik me slecht zeg vandaag. Heb al een paar dagen een ongi gevoel, veel harde buiken. Maar vandaag voel ik me ook nog grieperig en erg moe. Ik lig al de hele dag plat maar ga me er echt niet beter door voelen. Ik hoop dat het allemaal snel voorbij is, want hier kan ik niks mee

17. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    @Diass soms zit je er inderdaad echt he-le-maal door heen... hoop dat je je gauw beter voelt en dat je geen griep oploopt. Je hebt in ieder geval voorweeën dus hopelijk komt je bevalling ook gauw op gang :)

@Caatje: ja opvallend he! Bij mij begon het ook onder aan m'n buik en dat terwijl het boven aan mn buik juist heel strak staat en daar onder niet...

Nou... mijn BUIK (ik krijg al rugpijn als ik er naar kijk hahah) met 37 weken:
    37 weken 2.jpg
    En ter vergelijking 36 weken, afgelopen week wel een groeispeurt gehad.
    Bekijk bijlage 302324

18. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg

Ja ik heb het ook al dagen en ook zn prikkelend stekend gevoel van onder terwijl ze al een maand ingedaald ligt.
    En die menstruatie pijn gggrrr...
    Ja dat heb ik in weekend gehad zn griep gevoel bah

19. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Gelukkig dat het bij jou niet heeft doorgezet Vvlinder. Hier gaat het nu ook wel weer. Griepgevoel is op dit moment weg. Naar bed gegaan met flinke krampen, had gehoopt dat het het begin was maar helaas. Nu alweer tijdje wakker en alweer nergens last van pfff :(. Vraag me af hoelang het nog gaat duren. @Bubi mooie foto's, flinke buik zeg! Kan me voorstellen dat je veel rugpijn hebt. Nou ik ga maar weer verder met draaien in bed haha hopelijk kan ik zo nog wat slapen....

20. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja jij bent bijna zover he Diass.
    Ik moet nog wat weekjes. En toch heb ik het gevoel dat het eerder gebeurd. Of pas helemaal in maart hihi.
    Ik heb tegen iedereen gezegd ze komt met carnaval omdat wij allemaal carnavalsgek zijn en optochten mee lopen.
    Dus mss denk ik het daarom, maar dit echt bizzar wat iknu ga schrijven waarom ik denk dat het maart word.

Ik ben van een een-iige tweeling, mijn zusje is met 9 maanden overleden omdat wij 2 maanden tevroeg geboren zijn en sommige dingen bij haar nog niet zo goed volgroeid waren. Dat was voor mijn ouders zh in en zh uit en dan mij en mn broer er nog bij
    Maar goed mijn moeder was eigenlijk begin maart uitgeteld.
    En volgens alle baker praatjes en Chinese voorspelling zou ik dus een jongetje moeten krijgen maar is dus een meisje.....
    En ik ben 25 feb uitgerekend dus zou echt nog begin maart kunnen worden...
    Snap je wat ik wil zeggen?? ;)

Deel Deze Pagina