Heerlijk al die buiken! Hier bevallen afgelopen woensdat dus nu een soort van fantoompijn haha! geen tafeltje meer om m'n drinken op te zetten Zal v/d week eens een foto maken van m'n zielige 'hang er maar n beetje bij' buik
eindelijk even via pc fotootjes upgeload.... eerste is van vorige week en andere vandaag 39wk 2dg mijn eerste reactie op de laatste foto was toch ook wel ..... t wordt allemaal wel zwaarder met lopen etc.... maar dat ie al zo huge was?! haha
Jeetje vlinder.. Wat heftig! Dat is vast niet makkelijk geweest voor je ouders en voor jou ook heel moeilijk denk.. Dikke knuffel!
Prachtige buiken weer voorbij zien komen! Idd heel huge mamavdaisy Maar heel mooi juist! We moeten ze nog maar even koesteren he! Voor je t weet zijn ze weer plat.. (Zo goed als )
Dank je wel! Ik kan je niks herinneren ervan was 9 maanden. Maar denk wel dat ik toen bewust mee heb gemaakt en het gemis ook... Ja nog ff genieten hihi al ben ik het soms zat maar nog ff doorzetten
D83 mooi buikje! Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat alles goed, geen last meer van krampen gehad en voel me ook weer helemaal beter! Morgen weer controle bij vk, eens benieuwd wat ze zeggen. Zelf heb ik zo'n idee dat mn meisje nog zeker een week blijft zitten, maarja het kan ook ineens snel gaan he. Rustig afwachten maar...
Hier wel goed... Ik heb wel nog last van krampjes en ongi gevoel. Gelukkig voel je je al beter!! Ja het kan nu elk moment gebeuren...