Heey meiden, Vanmorgen is onze zoon geboren met 37.5. Gisterennacht braken om half 12 mijn vliezen en om 5.10 werd onze zoon geboren. Het was een hele snelle bevalling, en we waren vanmorgen om 9 uur alweer thuis. Hij weegt 3090 gram en 48 cm. Jullie succes met de laatste loodjes. Groetjes een trotse mama
Mooie foto D83! Wij zitten hier met smart te wachten tot het allemaal gaat beginnen. Kan niet wachten tot ik die kleine in mn armen kan sluiten <3
Mooie foto D83!! Ik zit hier ook met smart te wachten op onze kleine man. Maar hij heeft er nog niet zo'n zin in
Wij kunnen ook niet meer wachten So i join the club haha Wel sinds gister wat voorwerk/weeen maar nu is t weer even helemaal rustig....
Thx Wij kunnen ook niet meer wachten So i join the club haha Wel sinds gister wat voorwerk/weeen maar nu is t weer even helemaal rustig....
Mooie foto! Yep wij zitten ook te wachte hihi. Wel vaker wat krampjes en ongi gevoel En soms heb ik het echt gehad maar valt nog uit te houden haha. Morgen 39 weekjes
Mooie foto! Hier ook nog steeds aan het wachten. Nog maar weinig last van voorwerk. Succes met wachten nog allemaal! Ook nog een foto van 39 weken:
Thx Ladies! Ellen ook n mooi buikje zeg! Hier ook nog te dragen hoor maar meer dat we gewoon heel nieuwsgierig zijn en naar z'n aanwezigheid verlangen... Zucht... Zo benieuwd hoe die er uit ziet Gek idee dat ie gewoon helemaal af is he
Nog even volhouden dames! Voor je het weet is het zover Prachtige buiken trouwens! Mijn buikje is alweer een stuk gekrompen. Beetje als toen ik 20 weken was, hihi.
Gaat erg goed nu! Hij had opstartprobleempjes, maar die zijn eigenlijk helemaal voorbij. Hij drinkt nu goed aan de borst en meldt zichzelf zo om de drie uur. Nu alleen nog even wachten tot hij aankomt, want hij is snel afgevallen, maar komt nu niet zo makkelijk aan. Mijn herstel gaat ook supervlot, al ben ik pas echt mobiel sinds gisteren. Mijn baarmoeder is flink gezakt en hopelijk mogen vanmiddag mijn hechtingen eruit