Ook ik ben nog steeds in de wachtstand en word met de dag ongeduldiger. Mijn zoontje zei gisteren avond nog tegen mijn buik 'zusje wanneer kom je er nou eens uit'? Dat is precies wat ik ook de hele tijd denk haha. Allemaal succes met wachten!
Hoi dames, hoe gaat het met jullie? Ik wilde even laten weten dat ik gisteren bevallen ben van een zoon: Mike. Alles gaat verder prima! Succes nog voor diegene die aan het wachten zijn!
Zo plaats j nog een foto Ellen En zo ben j bevallen! Van harte gefeliciteerd! Benieuwd naar j after buikje.. Is j tattoo nog mooi? Denk t wel
Gefeliciteerd!! Grappig dat er al een paar zijn die hun buik postte en daarna snel bevallen zijn Hier is mijn buik eigenlijk zo goed als weg! Zal binnenkort eens een contrastfoto plaatsen
Ik zal binnenkort een foto van buik erop zetten hoe die nu is. Mn tattoo is gelukkig mooi gebleven. Ik hoop voor de dames die nog aan het wachten zijn dat het niet meer te lang duurt en dat het allemaal nog vol te houden is! Het voelt echt heerlijk om mn mannetje vast te kunnen houden.
Hoe gaat het bij jullie dames? Hier gaat alles goed, we zijn lekker van ons mannetje aan het genieten. Hier mijn after buikje foto, nu 7 dagen later.
Wow Ellen! J bent er heel goed uitgekomen zeg! En zo je tattoo fijn hoor! wat fijn dat j zo aan t genieten bent! Klopt Vvlinder is ook bevallen Heb j in een ander topic gefeliciteerd maar nogmaals Hihi Nu wij nog
Hier is het nog steeds wachten afgelopen zaterdag uitgerekend nu 3 dagen overtijd... Hopelijk meld onze baby zich snel
Dank je wel nog!! Ik had geen email gekregen dat er nog gereageerd werd in dit topic Hoe is het verder met jullie???