@ daisys mam, mooi hoor! @ rums, Haha merk zo niet echt iets van die puntbuik hoor... maar geen idee wat het betekent...
daisy jeetje wat een mooie buik al ik zal er ook nog is 1 maken heb ook echt pijn aan me buik en merk dus dat ie aan het groeien is
hallo dames, ik mag me aansluiten bij dit forum!!:-D vrijdag 5 weekjes zwanger!! kan iemand mij vertellen hoe ik een banner maak?? tnx..
je kan beter even in de bevallingforumlijst kijken bij februari mama's 2013 (http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/360384-februari-mamas-2013-a-185.html) hier zetten we alleen foto's neer van onze buikjes banner aan maken kan boven aan de site staat een kopje banner of op 1 van onze banners klikken en dan kom je bij een site waar je ook een banner kan maken en dan de code kopieren en in je handtekening plaatsen
Wow mooie buikjes al hoor. Zal ook eens een foto maken. Is nog wel echt een darmen buik, niet zo mooi als de buik van mama van daisy...
Zozoo Lovelymom, Zeker weten 5wk 5dg? Nu begrijp ik de reacties die je overal krijgt wel hoor! je kunt er echt niet meer omheen! Liefs
Ik had vanochtend ook een heeeeel klein buikje staan, meestsl 's ochtends plat, 's avonds pas opgezet. Laten we hopen dat dit een begin is.
Ja ik begrijp wel dat de mensen er naar vragen Super leuke buik meid, jammer dat het nog darmen zijn maar weldra zal de baby erin zitten
Sukke mooi figuur heb je! Elance ook een goed figuur! MamavanDaisy wow al een buik zeg! Mooi hoor! Je hebt het zeker al aan iedereen verteld? Banjabes heeel klein babybumpje of niet? Hoop voor je dat het goed gaat! Lovely wow! Ook al een buikje! Roos je ziet nog niks, maar je shirt sluit ook niet echt aan Mooie buik van toen je hoogzwanger was! Mamalicious mooi buikje ook al! Mamavansylvia wow ook al zon buik al! Foeske haha leuk je zoon op de foto! Andreams je ziet ook al wat toch? Mooie box! Jillz ook al een buikje, wauw! Mooie bewerking ook! Noorus mooi behang! En supermooi figuur! Wat een buikjes al! Hier zwanger van de 3e maar je ziet nog niks! Bij de oudste 2 ook niet. Ik zal zo even een paar fotos plaatsen van de zws van de 2e en van nu Enne..wat een slankies hier!
Nou is toch super schattig Mijn mannetje zit de hele avond te wrijven over mijn bolletje en in zijn slaap legt hij ook zijn hand erop Hihi, dus jullie gebruiken palmolive in de douche
Hahah klopt, doet mijn vriend ook. Soms laat hij zelfs al liedjes luisteren aan de baby, maakt hem niet zoveel uit dat het eigenlijk nog niet kan horen haha.. Haha ja Palmolive