Ik heb net bij eerste sypmthomen de vraag gesteld wie er ook rond vijf weken al zo een dikke buik heeft maar kom hier in t walhalla van buikjes terecht! Wow! Fijn dat ik niet de enige ben.. Komt dit idd door t verschuiven van darmen en organen? Of is er hier iemand zwanger van een tweeling? Die krijg ik namelijk toegeworpen...
Ik gooi het inderdaad op de darmen enzo! Heb zelf nog geen echo gehad... woensdag mag ik.. we zullen zien!
Ooh al die beginnende buikjes! Geweldig.....jammer genoeg zal ik nog heel lang moeten wachten(als het uberhaupt nog ee keer mag lukken). Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Hoi meiden, ben inmiddels terug van een geslaagde vakantie naar Maileisië. Zag al een heleboel mooie buikjes voorbij komen en was eigenlijk behoorlijk verbaasd dat er al zoveel te zien is bij sommige.. Hoop stiekem een beetje dat het bij mij heel langzaam gaat wat ga 31 augustus trouwen .. Op dit moment is er bij mij nog nauwelijks iets te zien in ieder geval..
Hier ook maar weer even posten dan Hoe ver precies geen idee dus nav echo vandaag, maar zelf ga ik gewoon uit van 7 weken nog...
Ja Noorus het is aan het komen hé een klein bolletje op de buik, grappig hé dat dat zo snel al komt Kun je nog in je broeken? Ik heb afgelopen weekend foto's genomen maar ben er dus nog niet toe gekomen om ze te posten, zal dus meteen dan die van 8 weken (zaterdag) moeten posten Nog 5 dagen en we mogen op echo, joepie!
Begin nu toch echt verschil te zien een soort van bolletje/puntje hihi voelde alles van binnen al verhuizen
Wat een mooie buikjes lieve mama's!!!! Ik sluit me ook aan bij dit forum! Vanavond foto's maken dus zal morgen wel even showen het is nog maar een mini bolletje hoor hihi Nu 10 weken zwanger van de eerste!! Liefs
net weer even fotootje gemaakt, die van vorige week er bij voor het verschil: (het is niet zo dat mijn buik smorgens bij opstaan al zo is hoor! haha om verwarring te voorkomen.. het zijn echt de darmen!) Missch binnenkort een ochtend en middag/avond fototje plaatsen voor het verschil! hihi
Hele mooie buik mama van Daisy! @ Paloe, ik zie zelf het verschil nog niet zo, maar komt misschien ook omdat het 2 totaal verschillende fotos zijn. Misschien idee om met zelfde achtergrond + kleding aan te maken...
Wow mama van Daisy, wat heb je toch al een mooie buik. Hier begint pas een klein beetje een darmenbuikje te komen nu, terwijl we echt even ver zijn! Wat een verschil dan he? Kan jij het nog een beetje geheim houden nu?