nou ik ben bij de vk geweest net. Ik verga echt van de pijn als ik loop en sta. Zij dacht aan mijn banden. Met het kleintje was alles goed gelukkig en groeide goed. De pijn komt van mijn banden en van mijn baarmoeder. Ze weet niet van wat de pijn afkomstig is bij de baarmoeder. Maar ik werk dus teveel.. Ik moet deze week rust houden en vanaf volgende week mag ik max 4 uur per dag werken. Ik heb de mac gebeld en het verteld. Ze willen donderdag een gesprek met me, maar ik weet nu al dat ze onwijs moeilijk gaan doen.. Ik heb er echt geen zin in, maar ja. Ik ga dus voor halve dagen de ziektewet in. Ik heb maar een 3 maanden conntract waar nu 1 maand van voorbij is.. Maar ze gaan het echt niet leuk vinden...
Sja, als je aannemen en je bent zwanger, kunnen ze weten dat dat er in zit. Zeker als je staand werk heb en je werkgever bovendien stelselmatig geen rekening met je houdt, zoals je niet laten pauseren, terwijl je al uren niks hebt gegeten. Maar t is rot voor jou en ik hoop dat het snel beter gaat! Owja, en laat je niet afschepen en houdt daadwerkelijk rust!