Hier schijnt het zonnetje af en toe Maar zou weer gaan regenen eind van de middag en rest van de week! Bah! @ Mamachantal: Heel veel sterkte morgen.
Hier mooi wel de kachel, aan weiger om in de kou te zitten En winterjas, gewassen en wel maar weer uit de kast gehaald. Volgende week jarig, wil wel mooi weer hoor haha. MamaChantal: sterkte morgen.
Ik ga echt geen kou lijden, hier de verwarming aan. En ja, echt rotweer. Als het goed weer is krijg ik gewoon echt meer gedaan. Vanochtend stond ik op met de meest verschrikkelijke pijn door het weer (fibromyalgie) dus dat wordt op de bank liggen. MamaChantal, heeel erg veel sterkte morgen.
Hier in het zuiden van jet land,is het buiten 20 graden.Word nu wel wat bewolkt maar hoop dat de regen weg blijft.
Hier gisteren ook de verwarming aangehad. Vandaag nog niet koud gehad in huis dus nog niet aan. Maar weiger ook om in de kou te gaan zitten. Hier as weekend kermis maar de voorspellingen zijn nog niet echt goed, hopen dat het beter gaat worden. Hier is het vandaag tot nog toe droog en een redelijke temperatuur.
Ik heb gewoon de verwarming aan hoor, ik ga kou lijden in mn eigen huis! Het weekend in de caravan op de camping, daar was het pas koud. Smorgens zo'n 8graden in mn slaapkamer...brr! Dus snel opstaan, kachel in de huiskamer aanzetten en terug in bed. En pas er weer uit komen als het wat opgewarmd is Maar m'n winterjas hangt toch echt al een maandje in de kast hoor, zo koud is het nou ook weer niet!
@Mamachantal, sterkte morgen, hopelijk is het even droog. Wat een K-weer. Ik loop nog steeds in mijn winterjas (die stuk is :x). Ik wil zon! Ik ben dit weer spuugzat :x. De winter heeft een half jaar geduurd en nu een lente van niks. Ik mag hopen dat de zomer echt mooi wordt. Ik vind dat het weer even moet compenseren en dus een extra mooie/lange zomer mag geven .
Het is veel te koud!!! Dit is zo waardeloos inderdaad, het hoeft geen hittegolf te zijn, maar iets warmer is toch wel lekker. En ik heb door dit weer zo koppijn en ben moe bah bah bah
Hier in limburg is het vandaag best wel lekker 19 graden is het nu @mamachantal sterkte morgen hoop dat voor jullie het zonnetje schijnt
De kdis zijn ook echt uit hun wintercollectie gegroeit en lopen nu dus in zomerkleding met longsleeves eronder, vestjes erover etc. Te treurig bah
Ik vond het vandaag wel lekker dat het niet zo warm is. Ik kom uit de nachtdienst en dan is het hèèèrlijk slapen met dit weer.. Maar voor de rest: Ik stond net weer met 3 paraplu's op school... En dan willen er kindjes komen spelen, maar vandaag kan ik dat binnen gewoon niet hebben, een stel van die drukke jongetjes die niet naar buiten kunnen... Ach, morgen is er weer een dag... Maar het mag van mij nu echt wel zomer worden, ook al heb ik het niet zo op hoge temperaturen. Ik ben die kou nu echt wel zat!
Ik wordt schijtchagrijnig van dit bagger weer. Buitenspelen zit er ook niet in en thuis beginnen ze zich te vervelen. Tsjah ik kan ook niet de hele dag spelletjes met ze doen. Vreselijk weer