Heel erg veel sterkte vandaag MamaChantal. Ik denk heel veel aan jullie. Tja,het weer... Klagen heeft helaas zo weinig zin. Het weer luistert er toch niet naar,was het maar zo! Maar ik heb hoop op een goede zomer en nazomer aangezien we nu een hele natte lente hebben. Ik probeer het positief te blijven zien!
Wat jammer, maar met een boel planten en bloemen kun je veel, EN ze heeft het allerprachtigste plekje wat je maar bedenken kunt: in jullie harten! Daar is ze omgeven door het mooiste licht. Veel sterkte vandaag.
dan maar volgende week zonnenbanken. nooit gedaan, maar wil echt van mijn witte huid af zodat ik in korte shorts kan lopen wanneer de zomer wel besluit te komen...
het weer is dramatisch, ik wordt er echt knettergek van. elke dag regen, dag in dag uit en het ergste is nog...je kan er niks tegen doen. klagen heeft geen nut, mopperen heb je jezelf alleen maar mee pffffff het is echt verschrikkelijk
hier net een bui op ons hoofd gehad tijdens naar school brengen, ook allemaal weer de winterjas aan. gister heeft het hier zelfs gehageld. Moet toch niet gekker worden!!
Gisteren ook hagel gehad hoor, het is nu niet warm maar wel het zonnetje. Lekker dekbed uit het raam hangen en wasgoed buiten. Nu afwachten voor hoe lang hahaha
Hier komt het met bakken uit de hemel en koud.In 't Westen.Nog geen zon gezien.Gisteren voor de kleine meid truitjes met lange mouwen gaan kopen.Treurig!!
Hier weer een zonnetje. En gisteren was het ook prima weer. Maar heb weel eens beter weer op mijn verjaardag gehad ja
Eindelijk wat zon! Wat doet dat een mens goed...nu hopen dat het vandaag zo blijft en het niet weer met bakken uit de lucht komt.
Nou hier plenst het nog Moest net naar het ZH en moest een stukje lopen vanaf de auto begint het onder weg toch hard te regenen was zeik nat..
bah dat vind ik spijtig voor jullie en voor haar!jullie zullen dat plekje wel uniek maken.met een lantaarntje en een windvangertje enzo...
Nou vandaag sloeg toch wel alles hoor. Zoveel regen dat alle dieren weigerden om een stap buiten te zetten, de verwarming die ik meerdere keren aan ging. Ik wil mijn was buiten kunnen hangen :')