Ik probeer zoveel mogelijk binnen te blijven! Vanmorgen in de auto (met airco ) naar het werk, op kantoor (airco ) en thuis...je raadt het al ..ook een airco in de slaapkamer maar deze vind ik niet zo prettig ... heb dan ook besloten om lekker beneden met een matras op de tegelvloer te gaan liggen Daar is het tenminste nog een beetje uit te houden.
voor mij is het ook TE warm of zeg maar HEET... Ik ben hatpatiënte en heb zo'n drukkend gevoel soms precies of ik ga zonder adem vallen
Ik heb een flink nachtvorstje besteld.... Kan ook het huis een beetje afkoelen en zijn we misschien meteen van wat ongedierte verlost Sterkte allemaal!
pff meiden, het is inderdaad veels te warm, maar ben beniewd of het echt minder warm word.. Zie van t weekend toch ook nog 25 graden staan.... Ach dat is minder warm Karin
Normaal vind ik het heerlijk om bij een late dienst naar mijn werk te fietsen (15 kilometer, 20 als ik een interessantere route kies), maar ik geloof nooit dat ik dat morgenmiddag om half twee ga redden. Aan de andere kant... In de metro zal het ook wel een oven zijn. Pffff, the agony of choice... Edit: Ik bedenk me ineens dat ik ook wel kan proberen er zwemmend te komen. Het IJ over zwemmen, dan de Amstel pakken... Hihi, Amsterdam in bikini, het moet te doen zijn.
Hier is t ook niet uit te houden. We wonen in een dakwoning op de 13e etage incl plat dak. Je kan t wel raden .. gemiddelde temp binnen ligt tussen de 33 en 35 graden. Geen zuchtje wind dus alles tegen elkaar open zetten heeft geen zin. Gelukkig hebben we in de slaapkamer rolluiken dus daar kunnen we het nog aardig koel houden. Ben al opzoek naar een mobiele airco want die hebben we echt wel nodig hier. Nou ja nog maar even volhouden want t/m zondag is t nog aardig warm
Nou meiden, ik heb het vandaag heerlijk gehad! Op het strand van 's Gravenzande, onder een parasolletje, koelboxje bij de hand en een heerlijk windje over het lijf, perfect! Geen last gehad van de warmte, dit kan ik iedereen aanraden 8) Ik vertrek overmorgen naar de caribbean, zo kan ik me mentaal voorbereiden op wat komen gaat Alhoewel, dat betekent dat ik morgen mijn koffer moet gaan pakken, wassen en strijken...........hellup! Ik wil geen huishoudelijke klusjes
Het is wel lekker dat het warm is. Maar ik kan me voorstellen dat als je er last van hebt dat het wel mag afkoelen. Een regen bui zou idd wel even lekker zijn Scheelt me weer met plantjes water geven. Moet eerlijk toe geven dat ik overdag en s'avonds niet zo veel last van de warmte heb, behalve als ik wil gaan slapen
Mja wij hebben zondag ook aan het strand gelegen. Daar stond ook een leuk briesje Dat scheelt echt al heel erg veel. Vanochtend op de fiets was het wel heel lekker trouwens "koud" windje en een lekker zonnetje *heerlijk* Ik vrees dat de terugweg toch weer wat minder word :/
in 2003 (ook al een erg hete lange zomer) was ik zwanger van mijn zoontje, niet echt prettig!!! en nu ben ik gisteren binnen gebleven en blijg dat vandaag ook, ik kan er echt niet tegen, ga bijna van mijn stokje en ben al weer lekker een paar dagen aan het overgeven door deze hitte!!! ik ben denk ik echt meer een wintermens! max. 25 graden is meer dan genoeg!!!
pff hier nog een die aan het puffen en zweten is. van mij ag het ook minder worden hoor ik heb hier de hele dag de zon op mijn huis smorgens in de huiskamer en dan draait ie zo naar de andere kant toe en dan vanaf een uur of half 2 staat ie te gloeien op mijn slaapkamer tot ie onder gaat. het maakt hier dus niet uit waar je zit op welk tijdstip we hebben hem altijd wel in huis. ben gister naar het zwembad geweest en dat is lekker te doen zo in het zonnetje, water en windje maar vandaag bleef ik thuis was een beetje verbrand gister, ik weet me geen houding te geven. wordt echt moe van dit weer en beroerd blee, morgen weer werken kijken of het daar wat koeler is haha grappig geen airco dus zal wel niet.
8) Hier is het vandaag in het zuiden....ff kijken op de thermometer... 39 graden....! Op het werk was het heerlijk, airco aan. Wilde gewoon langer blijven, omdat het thuis niet te doen is joh! Maar goed....we smelten gewoon nog even verder weg. Ik probeer het lekker rustig aan te doen, anders is er geen beginnen aan..toch?
pfffff......we mogen niet klagen. Maar ik doe het toch ff lekker! Wat een Hitte!!! Ik kan bijna niet meer normaal adem halen. Dit is echt te hoor! Zielig voor al de oudere mensen ook. Ik hoor de hele dag al ambulances gaan
Ik klaag even lekker mee.... heb dan wel vakantie maar heb totaaaaaaaaaaaaal geen energie met dit weer en we wilden dan ook gaan zwemmen vanmiddag. Alleen is mijn dochtertje ziek zwak en misselijk. Waarschijnlijk een lichte zonnesteek van het hete weer. Dus zitten we nu al de hele middag binnen met de ventilator aan (wat eigenlijk amper helpt) Regen: Kom! Nu! En snel!! Gr Otje
Hmm ik hoor net dat het de hele week nog 30 graden blijft...... leuk zo dat beetje zomer.. maar een beetje minder zomer is ook goed
Ik vind het lekker! Misschien ben ik een van de weinige.. Om te werken is het verschikkelijk dat wel. Ik kom over verhit thuis maar ik vermaak me prima. Alles rustig aan doen lekker water drinken en een super vaknatie gevoel... heerlijk! voor de mensen met een dikke buik, ik heb medelijden met jullie hoor. Dat is echt niet leuk
hmm het heeft geregend vannacht tis alleen nu toch warmer dan gister vlgens de thermometer ben benieuwd hoe het zo op de fiets is