hey, was erg leuk vanaaf! hebben ons weer kostelijk geamuseerd haha! En het was het hitteschild van de katalysator dat los zat, is vastgedraaid en het geluid is weg Ook ff mn brandstofslang van mn veerpootbrug afgehaald anders zou die gaan scheuren en ze hebben van alles aangedraaid wat was losgetrilt (verlaagde auto, geen vering, belgisch wegdek 1+1+1= 2)
Koop dan toch ook een normale, degelijke gezinsbak De wegen zijn hier idd wat hobbelig ja hihi Gelukkig is ie weer oké + een geslaagde dag
wij hebben gelukkig nog geen erge overlast van de regen hier.wat ik wel appart vind is dat hier elke winter de brandgang meterslang achter het huis veranderd in een zwembad en onze schuur dus ook vol water loopt en nu dus (nog) niks noppa nada. terwijl nu juist bij heel veel mensen die normaal droge schuren en garages hebben problemen optreden. dat vind ik wel apart. gellukkig hebben de vorige bewoners van dit huis 3 nieuwe vloeren gestort en duurt het dus wel even voor we water in ons huis hebben staan. normaal erger ik me eraan dat je de buggie 25 cm moet optillen om binnen te kunnen maar nu is het wel een voordeel
Hier schijnt de zon, en verder rustig geen water er meer bij gekomen vannacht in de slaapkamer. Maar de handdoek laat ik wel liggen, wie weet wat er nog aan regen bij komt. Zekere voor het onzekere.
nee daar ben ik te slim voor Was net sporten, en voor ik ging sporten was keiwarm, en erna keierge regen
Wordt gek van het weer. Regen - zon - regen - zon.... Ben de stoep met de hoge druk aan het afspuiten, maar moet steeds stoppen en naar binnen. Het is echt veel werk. Net kwam me er toch een plensbui tussendoor