Ff me verhaal kwijt ben niet zo lekker vandaag

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik voel me vandaag niet zo lekker ben heel erg verkouden heb verschrikkelijke kop pijn en ben misselijk.:(:(:( Mijn vriend was 2 weken geleden ziek en toen heb ik de kids bij hem weg gelaten. Wat doet mijn vriend die vind het nodig dat de oudste naar bed gaat gaat (normaal wel) en gaat met haar beneden spelen laat de jongste gewoon huilen zonder hem te pakken ga ik naar boven komt hij met de oudste naar boven haalt de middelste uit bed en laat ze alle 3 bij mij.:x:x:x Baal er zo van voel me gewoon even niet lekker!!! Dan zeg ik er wat van zegt hij ja ik ben al 4 weken ziek terwijl hij al lang weer beter is ja een beetje oorpijn.:(:(:( Mag ik nou ook even een keer "zielig" zijn??? Hij heeft niet eens de oudste naar school gebracht of opgehaald. Nou is hij gelukkig gaan werken en ben blij toe!!!:):):)

Zo moest ff me verhaal kwijt.:D:D:D

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Argh, mannen!
    Beterschap! Hoop dat je snel beter wordt en dat je kindjes lief zijn voor mama vandaag.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    beterschap!!!!

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nou ze weten dat ik niet lekker ben denk ik ze janken gillen en slaan elkaar de hersens in haha dus nee ze zijn dus helemaal niet lief voor mama haha

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

beterschap!!

6. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Oh wat vreselijk!! :(
    Ik zou dan ook echt vragen of hij wil opletten hoor! :( Beterschap, en ik hoop dat je snel weer beter bent..

7. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    beterschap! had het hier toevallig toenstraks nog over met iemand dat mannen altijd meteen zo zielig zijn en niks kunnen doen als ze ziek zijn maar als wij iets hebben word het weggewuifd pfff
    nou gaat mijn vriend altijd wel netjes werken ook al is ie ziek maar de tijd dat hij thuis is is het een zielig hoopje ellende, terwijl ik veel ergere klachten heb gehad en wel gewoon door moest gaan met huishouden en zorgen voro dochter, zelfs 2 dagen na een flinke operatie pfff

en als je koppijn hebt ishet helemaal klote met kids om je heen vind ik, had vorige week 2 dagen achtereen migraine, en net toen ik dacht kleine op bed ik doe even mn oogjes half uurtje diccht begon ze te krijsen pfff tis mij dan ook niet gegund om even rustig bij te komen ..

hoop dat je je snel beter voelt !

Deel Deze Pagina