Wie heeft deze fiets? Ben je tevreden? En is er echt geen hack mogelijk waardoor je er toch een kinderzitje op kunt monteren?
Hier heeft iemand bij de reviews geschreven dat er een kinderzitje op kan: https://www.fietsenwinkel.nl/gazelle-miss-grace-c7-hfp-dames
Ja hoor, zoals op het plaatje hierboven. Heb ik ook. Ideale fiets met zeer comfortabele fietsstoel achterop.
Hier ook die fiets. Alleen niet de elektrische variant. Super blij mee! Stoeltje voorop en achterop en nog een mand aan de voorkant.
Ik heb er een proefrit op gemaakt, maar vond hem een rare zit hebben. Ik ben voor de Batuvus CNCTD e go gegaan. Hier heeft de fietsenmaker het rek voor wat naar voren geplaatst, zodat ik een krat en een voorzitje heb.
Cool, bedankt voor jullie reacties! Op https://www.fietsvoordeelshop.nl/gazelle-miss-grace-c7-hmb-2018-zwart-bruin-dames staat dat er geen zitje achterop kan. Ik vermoed dat er verschillende elektrische versies zijn en dat op de oudere versies wel standaard een zitje past. Die Snoopy laat zien heeft geen middenmoter (en daar neig ik wel het meeste naar). Flowertje, ik heb zelf ook een niet elektrische en daar passen de zitjes goed op. Probleem met de elektrische varianten is dat de bagagedragers vaak anders zijn. PenK, heb jij ook de voorwielmoter variant? Troetjuh, zie ik het goed dat jouw Yepp achterzitje met een Yepp easyfit bevestigd is? Dat zou idd dé oplossing zijn! Zijn jullie - de dames met de elektrische varianten - erg tevreden? Ik heb nu dus een gewone miss grace, 1 van de eerste versies. Prachtige fiets, maar te zwaar. Helemaal met kindjes voor en achterop. Ik heb het alleen niet perse nodig dat ik kindjes op de fiets kan meenemen want als ik kinderen meeneem kan ik ook de bakfiets pakken. Het lijkt mij alleen wel handig dat stel dat manlief met twee kinderen een activiteit doet, ik dan een zitje op mijn fiets kan plaatsen zodat ik ook met eentje wat leuks kan doen. Maar het belangrijkste is dat ik snelheid kan behalen met de fiets zonder de kinderen erop. Ik fiets ivm werk soms na 11 uur ‘s avonds nog door een bosrijk gebied. Zonder lantaarnpalen. Dus ik wil keihard daar langs kunnen zoeven wanneer ik bang ben dat ergens een enge vent zich ophoud Welke accu hebben jullie er bij genomen? Haal je de 25 km met gemak of moet je dan keihard meetrappen waardoor je alsnog helemaal gesloopt bent? Volgens de fabrikant kun je onwijs veel km’s met 1 accu doen, maar wat is jullie ervaring? Ik twijfel ook nog enorm over een ander fiets... Een vanMoof. Heeft een vergelijkbare actieradius als de miss grace met platina accu. Maar de accu van de vanMoof kan je er niet uit klikken.... De vanMoof kan we 32 km per uur (als je lekker stout hem op de Amerikaanse instelling zet i.p.v. de Nederlandse 25 km per uur. De vanMoof is wel wat duurder én heeft een voorwielaandrijving wat ik dus eigenlijk niet wilde.... aaaaghh zo lastig! Wat zouden jullie mij aanraden?
Nelta, een rare zit? Ik heb die ervaring niet met mijn niet-elektrische miss grace. Wel een goede tip wbt het rekje verplaatsen. Ik heb nu al een paar jaar mijn rekje niet meer op mijn fiets ivm voorzetje en ik mis dat ding echt
Zie ik het eigenlijk goed dat je een gat hebt moeten maken in de soort van jasbeschermer van het zitje? Is dat voor het slotje van de accu?
Ik heb die met midden motor heb x 30 km gehaald haha moet je wel wat harder trappen idd Vindmet kids idiaal je voelt kwa trap zwaarte bijna niet dat extra gewicht heb terwel ik met die andere fiets amper vooruit kwam Klopt heb zo extra fietsen drager erop zitten Ik ben zeer te vreden er over Ik heb hem ook aangeschaft ivm 23:00 naar huis moeten van werk
Te rechtop, stuur vond ik te hoog. Ik haal trouwens makkelijk de 25 km en heb een boost die ik gebruik voor heuveltjes op, snel optrekken enz. Ik ben voor de 400 watt accu gegaan ipv 300; zodat je er net wat langer mee kunt rijden.
Ik heb een standaard accu meer dan genoeg. Ik fiets meestal naar de stad a 15 min heen 15 terug en soms grotere stukken van 15 km. Laat hem daarna gewoon weer op. Heb ook een sparta geprobeerd transport fiets maar die vond ik totaal niet fijn fietsen. Ook merkte je verschil met de motorkracht. Met gemak fiets ik op de standaard stand alleen met harde wind hoogste stand. Ik ben er zoooo blij mee, was. Heerlijke fiets. Ik rij al jaren een fiets met voorwiel aandrijving en nu dus ook weer.
Ik heb de Miss Grace met middenmoter en ik wil niks anders meer. Had hier voor ook een electrische fiets maar dan van Sparta met motor in het voorwiel. Ik heb wel de 400 watt accu erbij gedaan. Heb voorop de mand en achterop een Bobike zitje zonder aanpassingen. Ik zal wel goed op de prijs letten ik heb hem in Heerhugowaard voor een goede prijs inclusief service gekocht.
Wat leuk om te lezen dat jullie zo tevreden met jullie elektrische Miss Grace fietsen zijn. Smurf, hoeveel km kan jij op 1 accu fietsen? Ik wil sowieso wel de grootste accu erbij doen. Ik doe nl onwijs veel met de fiets. Ik neig nu het meest naar de miss grace (helaas voor mijn man hahaha die leek de vanMoof veel toffer ) Ik zal binnenkort maar een proefritje gaan plannen
Nou dit echt! Ik koop het liefst bij lokale winkels omdat ik het zonde vind als er straks alleen maar grote ketens zijn maaaaaar dikke doei dat ik deze fiets bij mijn lokale fietsenmaker ga kopen. Met de platina accu kost hij hier 2649. Bij fietsenwinkel.nl kost hij met dezelfde accu slechts 2086. Ik geloof echt wel dat als je groot inkoopt dat je dan voordeliger kunt kopen en dus verkopen, maar dit verschil is gewoon belachelijk.