Hoi meiden, Mijn man en ik willen een weekendje weg naar Zwolle of Deventer (of omgeving). Kun je in één van deze steden leuk winkelen? Ik heb behoorlijk wat nieuwe kleding nodig.
Wij wonen noordelijk van Zwolle. Ik vind het een leuke stad. Je hebt er de geijkte ketens als Primark, Zara, The Sting etc. Maar ook wel wat meer bijzondere boetiekjes ... Waar ik de naam ff niet van weet omdat ik er aan voorbij loop als ik in de stad ben.
zelf geboren in Deventer maar echt om te shoppen gingen wij dan naar Apeldoorn of Enschede. verder is het wel een leuke oude stad maar in jouw geval zou ik dan voor zwolle kiezen
Bedankt!! Het gaat Zwolle worden We gaan as weekend, dus ook koopzondag. Bedankt voor het melden trouwens!!
Zwolle wel, Deventer niet. Deventer is wel weer leuk voor bijzondere cadeautjes, er zitten veel kleine aparte winkeltjes, maar weinig leuke kleding.
Ja Zwolle is leuk! Woe toevallig voor het eerst geweest. Enne er zit een primark dus mocht je daar graag winkelen/even willen kijken..