lieve actie's van kids

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje85, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hihi kreeg net zomaar een kusje op mijn wang van mijn zoontje, en paar seconden ook op mijn andere wang :D. Was zo lief! echt zo'n smelt moment:D.
    Wie heeft ook zoiets meegemaakt?

(oh en nu is ie alles van de bank af aant gooien:x;);)

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    elke avond als ik mijn oudste naar bed heb gebracht en het licht uitdoe zegt ze i love you :p dat is ook zoooo schattig...

of als ik smorgens mijn jongste uit bed haal dat ze echt ALTIJD vrolijk is... ze kent geen ochtendhumeur zoals haar oudste zus :p

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heerlijk he z.n moment daar kan je als moeder zo van groeien hihh. En daarna weer stout hihi maar dan bekijk jehet vaak een stuk leuker dat stout zijn van straks haha;)

Geniet er maar van. Ze zijn zo heerlijk kinderen zo recht door ze zo (H)eerlijk.;)

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Geweldig zulke momenten...
    Mijn dochtertje is 2.5 jaar en kan ook zulke lieve dingen zeggen.
    Ik heb je gemist mama... of Ik vind jou zo lief, ik hou van jou.

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik vind het zo schattig als mijn zoontje meekletst en zingt met de televisie (2,5 jaar)

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hihi, ja dat deed mijn dochter laatst ook. Zal helemaal 'in' Dora en mooi meezingen. Toen ze zag dat wij keken werd ze verlegen, hihi...

7. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Gisteren had mijn oudste een driftaanval, zusje slaan etc.. komt ze daarna naar me toe: "mama ***** (naam) heel drietug, ammel huilen. sojjy zusje, ma nie slaan, stout, kusje" en gaf haar zus een mega knuffel.

Dat koppie, dat stemmetje, was zo schattig dat alles meteen goed is.

Mijn jongste (1) loopt gewoon rond, is aan het spelen, ziet ons, big smile, rent naar je toe en begraaft zich helemaal in je benen, als een soort knuffel. dat gebeurt minimaal een paar keer per dag, heel schattig

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Mijn dochter( 2jr 4mnd) zei laatst toen we naar de efteling waren geweest en ze 's avonds in bed lag": papa, mama ik vond het heeeeeeeeel gezellig

En mijn nichtje van 5 maakte laatst een ontbijtje op bed voor haar (alleenstaande) moeder: Een blikje cola, een chocoprins koek en een in stukken gehakte komkommer.
    Dat eet je als moeder toch ook in alle liefde op dan :)

9. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Leuk Sidmick!!!

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Deze week is vriend een weekje weg voor een cursus, en zoonlief maakt daar flink (mis)gebruik van door 's ochtends vroeg op onze slaapkamerdeur te kloppen en zeggen dat ie in 'mama's bed' wil slapen. En dan komt er zo'n lief 'asjeblief' achteraan.
    Dat kan je dan toch niet weerstaan..
    Vervolgens word ik beloond met kusjes en 2 heeeele koude voetjes op mn buik :D

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Als ik de kids op bed gelegd heb en ik de deur van hun slaapkamers dicht doe ze beiden nog zeggen "mama ik hou van jou"!

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    #12 eliesja, 10 feb 2011
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
    achhhh dat zijn idd van die smelt-momenten..

hier het bedritueel met het.. "Hou van je..- moment"..heerlijk iedere dag weer.:)

Onze jongste van nu 2 en en half die zegt ook vaak: mamma, vind jou zoooo lieff...magguk een snoeppiee...
    de slijmjurk.:D

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Net lekker buiten gespeeld en nu weer binnen en dan komt ze de hele tijd knuffelen en kusjes geven alsof ze me wil bedanken voor de fijne ochtend.
    Gisteravond bij het naar bed gaan over het kasteeltje op haar laken...wie er in dat kasteeltje woont. Ik vroeg of het Ariel was...nee...sneeuwwitje? Nee... Asspoester dan? Nee....Wendy!? En toen zei ze in haar "gebrekkige met fiep in de mond peutertaaltje" Nee minnie moet bij mama woneuh!"
    Ssmmmmmmelt :D
    En gewoon elke keer als ze dr broers plat knuffelt...(nouja knuffelt....half wurgt ;))

14. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Echt superschattig dat soort dingen.
    Als ik wel eens oppas op het dochtertje van mijn zus (14maand) hebben we het superleuk samen. Zodra mijn zus dan weer thuis komt, wil ze niks van mama weten, maar komt ze bij mij, kruipt ze helemaal in me weg, zodat mama haar niet kan pakken.

Het moment dat ze zo lief haar hoofdje op je schouder legt, smeeeellltttt.

Vogeltjes kijken vind ze ook errug leuk. Staan we voor het raam (woont in een flat), loopt er een man met 2 honden op straat, ze slaat op het raam, wijst naar die man, kijkt mij aan en roept dan heel hard; PAPA! :D:D

Wat hou ik dr toch van. Kan niet wachten tot ze gaat praten. :D

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn komt me de laatste tijd steeds vaker uit zichzelf een kus geven! Echt lief!

Maar wat ik vandeweek zoooo leuk vond, in mijn klasje zei een van de kleutermeisjes ineens tegen me tijdens het spelen:"Juf...ik vind jou zooooo lief!"
    Echt geweldig! Is wel niet van mn eigen kind...maar ook hiervan word ik erg blij!

16. Ik trok laatst een nieuw shirt aan, waarvan ik helemaal niet zeker wist of ik 'm nou eigenlijk wel zo mooi vond staan, en toen riep Damien 'Ooooh, mama moooooi!' :D

En als ik vraag, 'Hou je nog een beetje van me?', roept ie heel blij 'Jaaaaaaa!' :D

Of hij komt naar me toe, met zn armen naar mn uitgestrekt.. 'Kjoeje?'.. Dan wil ie even kroelen :)

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    we kunnen ze af en toe echt..grrvrefrommelen..maar ze kunnen ook zo lief zijn.;)

Deel Deze Pagina