vraagje. Ik doe mee met moneymiljonair. (site waarop door op avertenties te klikken en te puzzelen enz je geld kan verdienen) nu wil ik het uit laten betalen. Wil alleen wel even zeker weten dat ze eerlijk zijn. ik ga ze namelijk wel mijn bankgegevens geven. Zijn ze te vertrouwen? wie heeft er geld ontvangen? en hoelang duurde het voor je het binnen had?
Ik heb al een paar keer uitbetaald gekregen gaat gewoon goed kan soms wel een week duren eer je het binnen hebt.
Ook 'al' 2 keer uit laten betalen, duurde volgens mij langer dan een week...maar dat geven ze ook aan bij voorwaarden ofzo
heb het een tijdje gedaan (ook sites als euroclix) het is wel betrouwbaar in de zin dat je het geld ontvangt (bij ons tenminste wel) maar ik vond het zooo lang duren, en zooo irritant dat ik er niet lang mee door ben gegaan hahaha! Tip; neem er een apart e-mailadres voor!
hahaha dat is al te laat. ik heb een emailadres gebruikt die ik elke dag gebruik. Je bedoeld voor despam? valt nog wel mee vind ik. Oke dan ga ik doorgevendat ik wil uitbetalen. Ja er stond 4 weken voor het uitbetalen, maar soms lopt zoies niet vandaar dat ik het vroeg.
miss een stomme vraag maar wat houd het precies in? zoek nog iets waarmee ik thuis geld kan verdienen zonder oppas te zoeken. hoe gaat het in zn werk en hoeveel kan je ermee verdienen.
Het is niet echt heel winstgevend hoor je moet echt heel veel mailtjes klikken eer je een euro of 10 bij elkaar hebt
kan een paar weken duren voor het op je rekening staat, maar dat staat er ook bij op hun site. Maar gaat prima hoor. Had laatst iets van 40 euro bij ze op gespaart en in een keer uit laten betalen. Toch leuk
normaal duurt het 30 werkdagen max voor ze uitbetalen ben al 8 keer door hun uitbetaald, ene keer is het er binnen een week andere keer duurt het 2 weken, normaal zitten ze nooit boven de 14 werkdagen. Ze zijn te vertrouwen.
Als je je aan wilt melden, kun je dat beter doen via iemand die al lid is. Degene die al lid is, krijgt dan extra parels. Dus als je interesse hebt, als je me een pb stuurt, stuur ik je de link. Hahahaha!
je krijgt mailtjes en die moet je aanklikken en daar krijg je dan geld voor zo spaar je een bedragje bij elkaar en kun je het uitlaten betalen.
Hier alleen maar slechte ervaring, heb 2 jaar eraan gezeten en een leuk bedrag gespaard, maar ze weigerde het uit te betalen zowel euroclix als money milionair. Dus nee, ik doe hier niet meer aan mee.
sammie88, dat heb ik echt nog nooit gehoord! moneymiljonair zit ik ook al een aantal jaar bij, en die betalen echt altijd uit! uitbetalen gaat wel per 1 miljoen parels. euroclix weet ik niet, ben ik nog niet zo lang lid van, maar moneymiljonair heb ik nog nooit gehoord dat ze niet uitbetalen!
Ik moet er wel bij zeggen dat het van Money Miljonair zo'n 5 jaar geleden is dat ik hieraan begon. Misschien is het in tussentijd veranderd.
Ik heb het gister uit laten betalen. Ben benieuwd hoelang het duurt. zo te lezen valt het wel mee. Ik ga van 4 weken uit kan het alleen maar meevallen toch? Nee inderdaad word je er niet rijk mee, maarhet is niet zo'n moeite en altijd leuk meegenomen vind ik. Je hoeft alleen maar op mailtjes te klikken, Je kan ook meedoen met spelletjes en puzzels en als je een enquete invuld krijg je meer punten zodat je sneller bij de 12,50 komt (ze betalen per 12,50 uit. Tusseliggende bedragen niet. doe ook mee met euroclix. maar dat duurt toch langer op de een of andere manier. en jiggy had ik ook gedaan. zodra ik daar een bedrag voor heb die ik uit kan betalen stop ik daar mee. dat duurt voor mij helemaal lang. moneymiljonar vind ik nog steeds het beste persoonlijk.