Foto laten lezen? - even GEEN nieuwe aanvragen

Discussie in 'De lounge' gestart door 40plusmama, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

#1 40plusmama, 25 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2010
    Het topic over show jezelf is wat uit de hand aan het lopen dus dan maar een eigen topic.

Ik ben niet ervaren zeg maar, althans, ik schijn een gave te hebben waar ik zelf niet zoveel vertrouwen in heb nog :D.

Wil je hem laten lezen kan dat maar er zijn veel aanvragen dus het kan even duren. Ik zit er ook weleens naast dus verwacht niet teveel van me :D.

Ik zal proberen uit het andere topic de volgorde af te werken en vanaf daar kunnen mensen dan hier terecht.

Nogmaals, ik beloof niks, twijfel zelf erg en zit niet altijd goed. Ik zie geen dingen in de toekomst maar meer dingen over je karaktertrekken of soms dingen uit het verleden.

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Haha! Dus toch maar een eigen topic ;) Succes!

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    succes!!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi indd een eigen topic ;) is ook wel beter he :)

mij hebbie iig al gehad ;) succes voor iedereen ( en dat zullen er genoeg zijn ;) ) die nog gaan komen !

xx

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hihi ben benieuwd wat er bij mij uit gaat komen :D

Maar je moet vertrouwen hebben in jezelf zoals ik het kon lezen bij alle andere had je gelijk..!!!!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hehe leuk, ik deed dit eerst ook voordat ik zwanger werd... Maar aangezien het teveel energie kost ben ik er mee gestopt...
    Je kan het niet altijd even goed hebben maar: oefening baart kunst!

Maar als je wilt en je hebt alles gehad dan mag je mij ook wel een keer lezen hoor :)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Leuk Leuk....zou je mijn foto ook willen lezen?
    Weet niet of je nog meer gegevens nodig hebt?

8. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ben benieuwd! Hier de foto:

9. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

Ik heb je een pb gestuurd, wil niet dat "de bekenden van mij die hier zitten" weten dat ik hier zit ;)

10. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Hierbij een foto van mij! Ik ben heel erg benieuwd of je wat kunt zien, ben namelijk altijd een beetje skeptisch over dat soort dingen maar vind het stiekem ook heel erg interessant ;). Het is wel een bewerkte foto maakt dat nog wat uit?

Alvast bedankt...:)

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

nou kom maar op ben benieuwd ;)

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ooow dan wil ik ook wel! :D is wel al een iets oudere foto haha

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
  14. danip

danip Niet meer actief

Mag ik je ook een PB sturen? Ik wil hier eigenlijk anoniem blijven :D

15. 40plusmama

Of het ligt aan mij, of ik krijg alleen moeilijkere foto's nu :D

Ik krijg woorden bij jou: onzeker, wantrouwen, teleurstelling. Ik kom er alleen niet achter in welke vorm dit is.

Leuk dat je dit ook hebt gedaan. Ik kom er inderdaad achter hoeveel werk het is en hoeveel energie het kost. Ik ga dit ook echt niet een hele dag doen want dan lig ik voor de avond al op apegapen :$

16. 40plusmama

Ik heb niks meer nodig hoor.

Ben jij verlegen en onzeker (geweest)? In ieder geval ben je door je man en de komst van de kleine wat meer uit je schulp gekomen. Ik krijg ook opruimen of iets te zien. Ben je een opruimerig typje of juist niet? Je bent bang om iets of iemand te verliezen die of wat belangrijk is voor je.

Ook bij jou twijfel ik of het klopt ;)

17. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Zou je mijn foto ook kunnen lezen? :D

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja Dees wat je zegt klopt wel :)
    Als je wat meer kan vertellen dan hoor ik het graag :)

Oh ja een tip: als je merkt dat het je teveel energie gaat kosten dan moet je b.v gewoon even een dagje niet doen om "op te laden zeg maar "
    En heb vertrouwen in jezelf meid! Want je kunt het wel, en wees niet bang om eens een keer een fout te maken, dat doen zelfs de echte proffesionals nog ;)
    Overigens kan het ook weleens zijn dat je niks doorkrijgt bij een foto maar dan moet je het gewoon even laten en dan later nog eens kijken, vaak zie je dan wel wat!

19. 40plusmama

Jij neemt vaak een afwachtende houding aan. Laat eerst de ander maar komen, dan ga jij er wel in mee. Als jij je op je gemak voelt bij iemand dan bloei je open en praat je honderduit. Anders ben je wat rustig en graag wat meer op de achtergrond denk ik :)

20. 40plusmama

Klopt inderdaad dat ik soms niks zie. Ik kijk er dan later nog een keer naar en vaak komt er dan wel wat. Of ik zie flarden maar krijg er geen verhaal bij zeg maar.

Ja ik zal af en toe afstand moeten nemen anders lig ik er wakker van :D

Gelukkig moet ik straks een poosje weg dus dat is de afstand die ik even nodig heb.

Ben jij ook angstig geweest tijdens je zwangerschap? Je ziet niet op tegen de bevalling ook he?

Deel Deze Pagina