Hoi dames, Ik wil graag voor vanavond een lekkere koude cous cous salade maken, ik wil er zowiezo gegrilde kip, ei, paprika, bosui indoen, maar wat is nog meer lekker, en wat voor sausje of dressing of iets dergelijks doen jullie erdoorheen? Ik heb even wat inspiratie nodig geloof ik
Olijfolie met wat citroensap als dressing.. lekker! Je kan er ook munt in doen, en pistache nootjes.. al twijfel ik of dat lekker is met ei erbij.
Ik laat voor salade de couscous wel eens gaar worden in sinaasappel/citroen sap. Is erg lekker, komt lekker fris smaakje aan.
Ik maak altijd deze: Zak rucola Drie bosuitjes Feta Rozijntjes Drie tomaten Pijnboompitten Beetje olie, peper en zout naar smaak Halve citroen erboven geperst En natuurlijk koude couscous Mmmmmmmm
Ik maak hem altijd met komkommer, gegrilde kip of gerookte kip, avocado, feta, mango, cherrytomaten, komkommer, pijnboompitten.. En dan lekkere kruiden, olijfolie en verse munt oid. Toevallig maak ik hem vanavond weer
Ik maak hem zo: Couscous, olijfolie, paprika, komkommer, feta-kaas, zwarte in dunne rondjes gesneden.
Je moet eens op de blog van Eylem kijken. (Mede forumlid) Zij heeft een lekkere salade alleen dan met bulgur ipv couscous.