omdat ik ook vaak van andermans tips gebruik maak ik kreeg vandaag een aanbieding voor de luierbroekjes binnen dus om de 'menigte' voor te zijn (hier is altijd alles direct op als er zo'n aanbieding is) ben ik direct gegaan. Ik had in de folder ook gezien dat je bij aankoop van 2 actie producten een fles fleuril of persil wasmiddel gratis kreeg. dus kocht ik 2 flessen schwarkopf 7 kruiden shampoo die ook in die aanbieding zaten. achteraf zag ik op de bon dat daar ook 50% korting op zat dus die 2 flessen ( a 2,49 per fles)+ de persil (a 6,49) hebben me in totaal 2,49 gekost. al met al toch een leuke deal als je het mij vraagt.
Maar in de folder staat niet dat op die shampoo 50% korting hoort te zitten, misschien een foutje? wel een leuke dan.. ga het morgen ook proberen
volgens mij is er een actie met de grootverpakkingen schwarzkopf maar wordt die kennelijk ook doorberekend naar 2 losse flessen.
Ik had vandaag ook een mazzeltje bij de kruidvat: ik heb ariel vlekverwijderaar gehaald met de LIHL bon van 3,50 korting.. Wat bleek, bij de kruidvat was de vlekverwijderaar in de aanbieding voor 3,99 en hij pakte toch de LIHL bon, dus ik heb dure ariel vlekverwijderaar voor 0,49 cent (En een pak gratis newborn luiers met 18 stuks met zo'n gratis bon van internet!)
Hmm heb ook ff vlekverwijderaar gehaald. Jammergenoeg wilden ze bij de kruidvat hiero de bon niet accepteren aangezien het al in de aanbieding was...
Ik heb de vlekkenverwijderaar ook voor 0,49 cent. Bedankt voor de tip. Stom dat de ene winkel het wel accepteert en de ander niet. Ligt soms ook aan wie er achter de kassa staat. Vrouwen zijn meestal veel strenger
Naja, als de kassa de korting pakt, wat hebben die 'mutsen' er dan over te zeggen??? Gewoon ander filiaal proberen, want hier bij de kruidvat pakken ze alle bonnen ook als er korting is. Ik wacht daar juist gericht op, korting over korting. Anders hebben je bonnen ook weinig zin als je artikelen in de gewone actie net zo duur kan kopen.
Ik heb weleens gehad dat bij dezelfde winkel de ene kassiere de bonnen wel aan neemt en de ander niet. Ook al pakt de kassa ze wel.
Ik vind dat raar. In de kassa wordt centraal alles ingeklopt, dan kunnen de 'dames van de kassa' toch geen eigen beslissingen nemen?
tja, ik weet ook niet hoe het werkt. Vind het ook raar dat het bij de ene KV wel kan en de ander niet.
Ik zou dan de spullen laten liggen, bonnen meenemen en naar een ander filiaal gaan hoor. Neem de always bonnen, de always IS AL 2+1 gratis. Wat is dan de toegevoegde waarde van die bon?
Tja, op de bon staat duidelijk vermeld niet geldig icm andere acties, he. Hier bij de KV en Trekpleister doen ze altijd moeilijk over, zucht. En bij de Etos weer niet. Heb vorige keer bij de Etos 2 flessen Head en Shoulders gratis en voor niks gekregen (korting op korting), het mocht gewoon.
De winkel levert die bonnen ook gewoon weer in en dan krijgen ze het bon bedrag ook vergoed.... Dus het kost de kruidvat of welke winkel dan ook helemaal niets... Blijf erbij, als de kassa de bon accepteerd, dan zouden ze hem gewoon moeten innemen. Anders kunnen ze de kassa meisjes bij de AH ook wel zelf laten bepalen wat er in de bonus is of niet.