ik kan stomweg geen lekkere deodorant vinden .... heb al verschillende deo's geprobeerd maar het lijkt wel of bij elke deo na 1 of 2 uurtjes een sooort muffe lucht ontstaat echt hel vies ...waardoor ik het gevoel krijg dat ik naar zweet ruik ......bah .... heb nu de frisse deo's van dove en ook die werken niet en 8x4 ook niet .....
maakt me niet uit wat het kost als hij maar lang fris blijft en niet een muffe lucht word of zo'n alcohol walm die om je heen hangt
ja die gebruik ik al weer een aantal jaar ook tijdens optredens want niet vind ik zo vies als mezelf ruiken
ja de dove en de rexona werken wel maar vind het een viesluchtje worden .... zo raar zorg altijd dat ik schone droge geschoren oksels heb .....douche me 2 keer per dag dus daar kan het ook niet aan liggen ....
Dat is minder meid. Misschien moet je het eens bij Douglass vragen. Geloof dat je ook een deo hebt die wat extremer werk (is eigenlijk voor mensen die veel transperen). Schijnt wel te werken.
ik vind een roller fijner dan een spray,. ik merk dat ik minder snel zweet als ik roller van nivea gebruik dan een spray, maar dat is bij iedereen weer verschillend. Deo van bruno banani heb ik ook,. is ook heerlijk! maar kies toch voor roller,.,. heb trouwens alles van bruno beetje prijzig maar dan heb je wel wat,.,.
Die van Biotherm is ook erg goed. Daar zit geen geurtje aan, maar is gewoon een neutrale geur..... Ik heb die zelf in creme, maar je kunt hem in allerlei varianten kopen. Het is een anti perspirant, die zorgt dat je minder gaat zweten en dat je lekker blijft ruiken! Succes!
Ik gebruik deo van Neutral van elke andere deo kreeg ik een onstoken klier onder m'n oksel De deo van Neutral is geurloos en zonder alcohol... Als je na het douchen die deo op doet ruik je de hele dag fris!
Ik gebruik al jaren niets anders meer dan deo's van Hugo Boss. Ik blijf aangenaam ruiken en heb geen vieze strepen meer in mijn kleding, het kost wat, maar ik voel me met geen andere deo zeker.
ik heb dus de bruno banani deo gekocht .......en de eerste dagen ging het heel goed ......tot gisteren ....weer een smerige oude zweetlucht ....vind het zo raar
Ik heb rexona en die blijft bij mij de hele dag lekker fris ruiken. Misschien ligt het aan de zuurgraad van je oksel? dat de geur daarom sneller muf wordt?