Vraagje....

Discussion in 'De lounge' started by Mama26, Jul 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

Oct 29, 2007
    786
    0
    0
    Als iemand je de hele tijd mailt over allerlei dingen; grapjes, ook soms sexueel getinte grapjes en tegen je zegt dat je een interessant persoon bent, je soms per ongeluk aanraakt, je thuis mailt 's avonds. ....
    zou diegene dan verliefd op je zijn of gewoon voor de lol een grapje uithalen?

2. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    pfffffff, lastig.... Ik had zo'n collega.... Hij wilde echt meer van me... Ik ben getrouwd en ben zwanger. Hij wilde ook seks met me zij hij. Heb gezegt dat hij hier mee op moest houden. Maar bleef maar door gaan.

Heb hem ook aan gegeven.

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    nou als ik eht zo lees zal ik al denken dat diegene je leuk vind

4. luuus

luuus Niet meer actief

ligt eraan wat voor mail die je stuurt sávonds... een interesant persoon hoeft niet iets in die richting te betekennen en sommige mensen zijn wat handtastelijker.. waarom vraag je het niet? of spreek je hem niet aan als die je een keer 'prongelijk' aanraakt... dan weet je genoeg lijkt mij en kan je kijken wat je er verder mee kan doen..

5. papavanalysia

May 23, 2008
    46
    0
    0
    Audicien
    Zuid-Holland
    Als ik het zo lees dan is het niet zomaar een geintje....denk dat die persoon het wel erg meent.
    Ik zou zelf oppassen wat ik in het vervolg zou zeggen tegen die persoon, dat die persoon niet verder gaat denken en je nog "leuker" gaat vinden.

6. Mama26

Mama26 Bekend lid

Oct 29, 2007
    786
    0
    0
    als we allebei vrijgezel zouden zijn dan zou er zeker nu al iets gebeurd zijn tussen ons (zijn woorden).

Hij mailt me 's avonds vooral sexueel getinte dingen, overdag op het werk flauwekul. Tijdens een personeelsuitje heeft hij me iets verteld wat niemand weet (over zijn gezin), wat ik dus ook niet verder vertel.

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lijkt erop dat hij mee wil maar zou het ook gewoon vragen en als hij je mailt dan mail je de vraag toch!

8. luuus

luuus Niet meer actief

dan zit er meer achter ja maar als jij je hier ongemakkelijk bij voeld wat ik goed kan begrijpen dan zou ik toch echt met hem gaan praten zo te lezen is het ook je collega dus lijkt me ook niet echt fijn voor de werksfeer

9. Mama26

Mama26 Bekend lid

Oct 29, 2007
    786
    0
    0
    Dat is het probleem, toen dit begon was het voor de gein.

Het begon met een geintje. Ik mailde hem terug, zo ben ik ook wel weer. Heb het altijd beter met mannen kunnen vinden dan met vrouwen, sexueel getinte opmerkingen enz. kan ik goed mee overweg, ze krijgen er meteen een terug.

Maar nu mailen we een paar maanden en nu weet ik niet of ik zijn aandacht gewoon leuk vindt of dat ik verliefd ben.

Ik heb dit nog nooit gehad dit gevoel. Ben normaal zo preuts als ik weet niet wat. Ik zou NOOIT vreemd gaan, ik durf echt nooit te zeggen want dat zou ik niet doen en niet durven.

Maar ik ben toch wel erg benieuwd of hij meer voor mij voelt dan alleen een 'geintje'.

Ik ken mezelf totaal niet terug hoe ik me gedraag!

Ik kan hem niet echt pijlen, is het voor de gein of zou hij ook iets meer voor mij voelen, voelt hij zich aangetrokken tot mij?

10. luuus

luuus Niet meer actief

ik zou ermee uitkijken hoor nu is het misschien spannend maar straks word het alleen maar erger als je gewoon een goeie relatie heb enzo zou ik er wel afstand van nemen voordat het te ver gaat.. ik zeg niet dat je vreemd zou gaan hoor maar snap je wat ik bedoel?

11. Mama26

Mama26 Bekend lid

Oct 29, 2007
    786
    0
    0
    Ik snap je helemaal!

Ik wil en ga ook niet vreemd. Maar ik weet gewoon niet waar ik mee bezig ben.

Maar ik kan het zo goed met hem vinden, hij is grappig, leuk maar ik denk niet dat hij mij echt leuk vindt. Maar waarom zou ik dit graag willen, vraag ik me dan af?

12. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik denk dat je je gewoon aangetrokken voelt tot de spanning. Zolang jij je er niet verder mee inlaat is er niks aan de hand maar ik zou wel afstand nemen. Als jij je namelijk echt aangetrokken tot hem gaat voelen is er echt geen stoppen aan hoor.

13. Mama26

Mama26 Bekend lid

Oct 29, 2007
    786
    0
    0
    Ben even blij dat ik er nu met iemand over kan praten.....

Nog een probleem; hij lijkt op mijn ex....

Dit weet hij, heb ik een keer gezegd.

Dadelik zien we elkaar heel lang niet omdat we beiden vakantie hebben.

Hij zei wel: als we elkaar weer zien zal het wel heftig zijn, dan is het zo lang geleden.

14. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

Dec 14, 2007
    235
    1
    0
    Mijn advies!? Gelijk kappen ermee!
    Ik snap je nieuwsgierigheid en het feit dat zijn aandacht je ego streelt. Maar geloof mij want ik spreek uit ervaring. Als je een goede relatie hebt met je partner en niet op zoek bent naar een minnaar dan moet je er direct mee stoppen op zijn 'avances' te reageren. Neem desnoods een nieuw e-mail adres als hij niet stopt met zijn mailtjes. Stel je voor als een van jullie partners die mailtjes leest! Hoe moet je dit uitleggen?

Share This Page