odorex dry werkt bij mij echt super! Ik had eerst altijd last van zweetplekken op mijn shirt, nu nooit meer! Ik gebruik het 2 keer in de week, voor de rest Rexona
hahaha, nu ik dit zo lees ga ik erover na denken en is het eigenlijk best gek! Spuit je spul onder je armen/ oksels..... Raar idee eigenlijk...*proest* *gaat nergens over, weet ik, maar soms denk ik te diep na over zulke dingen* Ik gebruik trouwens - Fa - 8x4 - rexona
ja wou net gaan tikken hihi ik heb gisteravond de odorex er op gedaan na het douchen ...ze hadden hier alleen de creme ...nou ja dat heeft de hele nacht ingetrokken .....vanmorgen er weer afgewassen .... ben effe aan het rommelen gegaan en nu is het wel wat klam onder mijn oksels hopelijk word het niet erger !
En hoe is het gisteren afgelopen? Hm, maar staat er op de verpakking van die creme ook dat je het zo moet gebruiken? Ik ken de creme niet namelijk?
mmhh dat weet ik niet meer ozgul moet ik effe gaan kijken zo .......zwangerschapsdementie ..volgens mij stind het er anders had gisteren ook nog steeds wel vochtige oksels ...truitje was in ieder geval goed klam ....bah maar stonk niet
Ik gebruik 1x in de 5 a 6 dagen Syneo5 en dan dagelijks een geparfumeerde deo. Syneo5 is net zoiets als Odorex extraDry, maar dan 20 keer effectiefer (en duurder, maar je doet er heel erg lang mee). Odorex extradry heb ik ook geprobeerd, maar totaal geen resultaat. Toen na enkele tips op een ander forum Syneo aangeschaft en wilde dat ik dat jaren eerder had gedaan, superspul!
mmhhh begon vandaag ook voor het eerst weer naar zweet te ruiken ...bah werkt dus ook niet ......nou ja ik zal wel effe kijken hoe ik het op ga lossen ....of dat ik de depper van odorex ga kopen of syneo5 ....
Ik heb dit ff van de site van Odorex van je gekopieerd: zoals je ziet, moet je de creme dus elke dag gebruiken. Naast de vertrouwde Odorex Extra Dry Lotion in het glazen flesje zijn er nu twee nieuwe toepassingen verkrijgbaar, een crème en een depper. De Odorex Extra Dry Crème is een product tegen (overmatige) transpiratie dat dagelijks gebruikt kan worden. Dit product is uitermate mild voor de huid en hierdoor ook zeer geschikt voor de licht gevoelige huid. De Odorex Extra Dry Depper hoeft slechts 2 à 3 keer per week gebruikt te worden en is makkelijk doseerbaar door het unieke deppersysteem. Toepassing van de creme: Oksels wassen met zeep. Goed afdrogen, daarna de Odorex Extra Dry Crème direct aanbrengen met doseerdop. Goed laten indrogen voordat kleding wordt aangetrokken. De crème kan s morgens worden aangebracht.