Hai lieve dames, (en heren hihi) ik ga binnenkort stoppen bij mn werkgever en nu wil ik alle collegaatjes iets leuks geven als afscheid......iemand een leuk ideetje? Het gaat om 11 dames.... Het moet natuurlijk niet te duur zijn, en ik ben absoluut NIET creatief!
kleine "vergeet me nietjes"? Heb ik ooit gekregen van een collega die weg ging en ik vind het nog steeds een super-idee Waren meen ik kleine potjes met zaadjes erbij
Sjalleke, naar zulke ideetjes ben ik idd op zoek! Dat vind ik idd een heel leuk idee! Heb van een ander collegaatje destijds een sleutelhanger gekregen, maar wil wel iets met iets meer betekenis als een sleutelhanger denk ik! Nog meer tips?
Ik heb al mijn vriendinnen op mijn bruiloft een zilver kleurig make-up spiegeltje gegeven en daarop met swarovski steentjes initialen erop geplakt.... Ze vonden het allemaal super leuk...
Uit delen taart met een foto van jou er op..... Vergeet me nietjes zijn ook erg leuk om te geven... Een foto zal ik niet zo snel doen. Een kaart met een personelijke tekst erop?