Ik koop er heel soms wel eens 1 met rucola, cherrytomaatjes, parmezaanse kaas en parmaham, die vind ik superlekker. Of diavolo (als ik dat goed schrijf) ook heel erg lekker, beetje pikant.
Of ik koop verse kant en klare, of ik koop van die bodems. Nog even wat champignons in plakjes erop, blaadjes verse spinazie, plakjes brie (of geitenkaas), rauwe ham en geraspte kaas. Zoveel werk is dat toch niet? Ik maak er altijd 4. 2 voor in de vriezer en 2 om op te eten. Zonder voorbakken doe ik ze in de vriezer trouwens. Op maandag, mijn vrije dag, kook ik de basis voor alle gerechten die we de hele week eten. Lees; pastasauzen, ovenschotel, quiches, marineren vlees etc. Daar kunnen die pizza’s ook nog bij dus.
In zo’n geval rijden we naar de Italiaan in het dorp en halen een pizza. Diepvriespizza’s doen we niet aan!
Geen een, ik vind diepvriespizza's echt niet lekker. Voor de avonden dat we geen zin/tijd/whatever hebben heb ik een zak soep en afbakbroodjes in de voorraadkast. Scheelt ook een berg calorieën. En als ik echt graag pizza wil eten, dan een verse of bestellen.
Een extra pizza maken als je een keer pizza maakt? Ik maak altijd zelf (plaat)pizza, soms een extra voor in de vriezer en dat werkt perfect! Heb al jaren geen diepvriespizza’s meer gegeten.
Overigens heb ik vaak kleine porties pizzasaus in de vriezer. Samen met mijn no knead pizzadeeg (en met geluk passende groenten in de koelkast) is zelf pizza maken vaak zo gebeurd hier.
Oké nu heb ik zin in pizza Dr. Oetker Big Americans pizza Texas en Dr. Oetker Ristorante pizza funghi. Heerlijk
Oeh.. diepvriespizza is mijn guilty pleasure Dr Oetker big americans supreme of ristorante funghi. Heerlijk! Vroeger had je pizza crossa. Die was pas echt lekker. Maar die bestaan al een jaar of tien niet meer
Ik koop van die kleine salami pizza’s van dr Oetker. Zitten 4 in een pakje. Eet makkelijker, want dan zijn de salami worstjes lekker klein.
Casa di mama salami En big american Texas beide van dr oetker. Maar nog veel liever vers bij een pizzeria, bij voorkeur in Italië
Ristorante Margaritha. Soms lekker zonder extra's maar ook heel handig als basis. Doe er dan zelf cherrytomaatjes, ham/ gehakt, paprika etc op.