Heeerlijk! Er staan genoeg goede recepten op internet! Ben zelf niet indisch dus ik probeer ook maar wat, krijg nu soms al de vraag of ik ze ook verkoop haha
Cervelaat met selleriesalade ertussen, droge worst, fuet, ham en meloen, gevulde eieren, kaas, toastjes met van alles en nog wat, chips, warme hapjes uit de frituur etc.
Ik krijg trek!!! Wij maken vaak wraps met zalm en kruidenkaas. Wraps met kipsalade. Kleine glaasjes met een soepje (champignon of maïs o.i.d). Prikkers met tomaat, basilicum en mozzarella. Gefrituurde gamba's en andere bitterhapjes. Mini carpaccio op een stokbroodje. Of sandwiches met lekker beleg. (A la club sandwich) maar dan geen getoast brood. We kopen dan gewoon een brood zonder Korsten bij de groothandel. Maar zelf hou ik het meest van komkommer en worteltjes met een lekkere dipsaus
Kleine prikker met daarop , in deze volgorde: half cherrytomaatje, basilicumblaadje, stukje mozzarella, basilicumblaadje, half cherrytomaatje. Simpel om te maken en lekker van smaak! Ziet er zo uit -({@})-
Beetje wat uitgebreid zeg! Heb het ooit 2 keer gedaan bij ons maar doe het nooit meer. Kon meer als de helft weggooien omdat het niet gegeten werd. Daar ga ik me dus niet meer voor uitsloven. Wordt gewoon chips en nootjes en nog wat komkommer tomaat en druifjes en klaar. Van salades wordt ook niet gegeten, vind het dan zo zonde..
Ik doe meestal ook wat toastjes met salade's en een stukje brie, misschien wel chocolaatjes? Ik doe hier niet veel bijzonders want die familie van mijn vriend die doen niet netjes een beetje knibbelen maar die eten me arm haha, ben gemiddeld per verjaardag 70 euro kwijt aan vlaaien en lekkere spulletjes. (er komen maar 4 volwassen en 1 baby!) Dus echt speciale dingen doe ik er dan niet bij want dat wordt me te duur en ben zelf niet echt een topchef haha.