Fan van kaas en hagelslag! En dan niet zo zeer voor de doordeweekse boterham... Maar brie met gebakken spek is echt uberheerlijk!
Salami/snijworst met stroop mmmm En nog een paar niet zo rare maar wel lekker; Smeerkaas met plakje oude kaas erop Chocopasta met witte hagelslag. Ham met mayonaise
Ik niet, omgeving wel: Peestamp op brood Katenspek met smeerkaas Inderdaad de jam en kaas.. En kaas met ketchup en augurk.. Worstenbroodje met chilisaus, of tosti met chilisaus.. Gadverrrrrrrrr
Vroeger stroop met hagelsalg op brood, beschuit en peperkoek! Jam en stroop op de boterham met kaas is volgens mij iets typisch limburgs. Hoor dat veel hier!
Manlief is hier van de pindakaas met hagels of vlokken.. Ik heb er altijd suiker opgedaan. Maar krijg nu geen pindakaas meer weg! Jam met kaas inderdaad.. Of leverworst met ketchup.
Brood met banaan en hagelslag, cervelaatworst en hagelslag, boterhamworst en hagelslag, kaas en hagelslag, pindakaas met suiker of hagelslag, ham/kaas met sambal en in de oven. Je kan veel combineren met hagelslag haha! Krentenbol met smeerkaas, kaas, boterhamworst,
Pindakaas en chocopasta (was in mijn jeugd ook nog een tijdje in pot te koop, was lang niet zo lekker als zelf door elkaar smeren) Pindakaas en hagelslag Kaas en Jam Oude kaas en banaan
Pindakaas met hagelslag is toch heel gewoon .. Doe ik ook altijd en voor mijn zoontje ook. Die smult ervan. Verder geen gekke combi's hier.. Nou ja mijn man Boterham met boterhamworst, curry en uitjes.. Boterhamworst met aromat (ikke)
Niet zo vreemd, maar smeerkaas met komkommer en tomaat. Mijn man vindt tonijnsalade met ham en kaas lekker. Of filet american met ham, kaas en een eitje.