En je krijgt de rest van je leven reclame.. Want het gaat ze puur om je adresgegevens. Ik doe het dus sowieso niet. Geef me maar gewoon 1 korting in de winkel en laat anders maar zitten. Hier vandeweek mooie actie... Melk was goedkoper geworden... Grote sticker: permanent in prijs verlaagd!! Wel 2ct dus Maar ik keek nog een keer.. Er zat wel ineens maar 1,8l in ipv 2l Volgens mij is de melk dan toch echt duurder geworden ipv goedkoper.
Hmm. Niet aan gedacht Was wel een idee geweest... Gebeurd wel vaker hoor. Wat ze bij ons ook wel doen is het duurdere merk in prijs verlagen en gelijktijdig het goedkoopste merk in prijs verhogen. Dus dan verdienen ze 3ct minder op een pak Koopmans pannenkoekenmix maar wel 8ct meer op het huismerk. Per saldo dus altijd winst.. Of mensen nou het in prijs verlaagde dure merk nemen omdat het in de aanbieding is of toch maar het goedkopere merk pakken dat stilzwijgend dus duurder is geworden.
de calorieen, steek alle calorieen van een pakje friet in een wortel en die van een wortel in een pakje friet. en alle problemen zijn opgelost
Mijn grootste ergernis is dat ik ben aangekomen en moet lijnen. Dus al die lekkere dingen gaan mijn dikke pens voorlopig even voorbij
Gezond kan ook lekker zijn! En misschien een tip: Heel de week strak dieet, en dan 1x per week een snaai-momentje! Dan heb je heel de week een extra stimulans, en dat moment is echt goddelijk. Gewoon op zaterdag een lekkere dikke Magnum wegdouwen!!! En dan wel weer strak aan de lijn daarna he?! Sorry ff of topic,
Man ergert zich aan de vernieuwde bebogeen, haha als ik met hem de supermarkt in loop, hoor ik minimaal 1x dat hij baalt dat de bebogeen niet meer zo lekker is als vroeger..
Dat ze alle chips minder vet, minder zout maken enzo.. Man man man ik eet chips omdat ik dat lekker vind, niet omdat het gezond moet zijn.. Met andere woorden: vind de chips dus helemaal niet meer zo lekker, en als ik iets ongezonds eet (want dat blijven ze hoe dan ook), moet ik het ook wel echt super lekker vinden!
De verbeterde smaak van Bavaria maltbier is ook niet te pruimen! Aan mij hebben ze een klant verloren!
Helemaal waar! En dan al die light producten! Je word er niet goed van! Wil je iets hebben, doe je er een kwartier over om het gewone product te vinden tussen al die light rommel! F*ck light!
Jaaa die tuc kaas. Die zijn zo vies geworden! Nou gelukkig maar want vroeger vrat ik zo het hele pak in 1x weg. Nu smaken ze naar chipito's en die lust ik niet. Goed zo! (Moet het toch van de positieve kant zien he..)
Dat je bij het eten van chips en nootjes altijd je vingers onder het zout / stukjes hebt zitten en dan alles vies word wat je aanraakt Bij het schillen van sinaasappels altijd het sap in alle kanten eruit spuit en mijn hele handen plakken van de sinaasappel en ik zo slim ben geweest om geen keukenpapiertje of handdoekje mee te nemen.