Als ik water meloen eet zit mijn kleding altijd helemaal onder.. En aangezien ik het op de echte manier wil eten en Niet in stukjes moet ik altijd slobberen
Ik erger me aan venz hagelslag. Nu weer met die funnies. Zijn van die kleine gekleurde chocolaatjes tussen de hagelslag. En de kids vragen er steeds om als het er eens niet op zit. Kan je door blijven strooien tot er 1tje komt. Ben blij als het weer voorbij is.. En de verpakking is ook een stuk kleiner geworden trouwens...
Ik erger me eraan dat mijn voorraad snoep zichzelf niet aanvult, maar dat ik er elke keer voor naar de supermarkt moet
@shawarma: bij ons staan er vaak pakken met EN pakken zonder funnies... Driemaal raden er welke in onze kast staat
Nieuwe smaken toevoegen als het al lekker was ja was want het is nu nie meer te eten gewoon ging speciaal naar de digros voor sategehaktrol en gehaktsnitzel en nu met de neiuwe smaak is het echt jakk
Hier hebben we piet piraat en mega mindyhagelslag. Lenn vroeg of hij die van piet piraat mocht hebben, met als resultaat dat elise met de mega mindyversie aan kwam lopen Prima, mag best een x. Nooit goed hekeken naar de verpakking natuurlijk. Nu is het elke x ruzie om die stomme shadkistjes van piet piraat en de schildjes van mega mindy en mega toby. Ze krijgen nu iets vaker hagelslag op brood; des te sneller is het op, maar deze zooi komt mijn huis niet meer in. Wat een ellende..
Verslaafd aan Buggels met kaas. .maar niet die van dat koksding maar gewoon smeerkaas. . Maar baal altijd weer van de hoekjes van het bakje want daar krijg ik het met mn Buggels niet uit. ...
Oh en dat er geen redbull is die tijdens de zwangerschap wel gewoon gedronken mag worden. ... dus zonder al de caf- en taurentine.... dat file american niet mag.....
Vind de prigles niet meer lekker sinds ze veranderd zijn. En mars. Is kleiner en hele andere chocolade ( maar dat is al heeeel lang zo, vriend werkt er)
Pakjes van volgens mij Honig voor Gegratineerde zalm uit de oven..... nergens meer te verkrijgen Was altijd zo lekker.... En die chips... er lijkt tegenwoordig niets meer in zo'n zak te zitten En de Caramelco van vroeger... de caramelpasta's voor op het brood van tegenwoordig zijn vies. Gelukkig heb ik hét recept om de echte Caramelco te maken!
Dat ik een zak kroepoek of cassave koop voor bij de nasi, maak ik de zak open...er zit maar een heel klein bodempje in!! Ieder twee handjes en OP weer. Be-lach-e-lijk!!
Mijn ergernis: harde stukjes in appeltaarten die je zo kan kopen. Volgens mij komt het omdat ze dan nog lekker een stukje van het klokhuisje meenemen met als resultaat dat je ineens zo'n raar vies stukje in je mond hebt.
Dat ze de cup-à-soup champignon uit de handel gehaald hebben...ze hebben alleen nog champignon crème en die is niet te zuipen....
Dat ik de Albert H. huismerk vlokken erg lekker vindt, maar mijn lieftallig vriendje die van de ALDI vaak meeneemt... (ik doe geen boodschappen ivm gevaarlijkecalorienkoopeneetwoede maar als ik dan wat lekkers mag op brood dan wil ik ook het merk wat ik het lekkerst vind )
Ohja Komt denk ik doordat ze een automatische appelschiller gebruiken ofzo... Heel vies. De rest smaakt dan echt minder...
Dat er aan bijvoorbeeld diepvries tilapiafilet al zo veel rotzooi wordt toegevoegd. Dat brood van de bakker hier vaak zo droog uit de diepvries komt Dat er zo weinig volkorenmelen in een reguliere supermarkt te koop zijn Dat de van-voor prijs vaak niet klopt ("van" is vaak hoger dan het was) O, en wat betreft de funnies: zoon vindt ze ook geweldig, maar weetook dat ze noet op elke boterham erbij zitten. Helaas pindakaas