Wat ben ik toch blij dat Kylian zo'n lekkere eter is. s'avonds heeft hij het liefst een warme prak (aardappelen, groente en een stukje vlees) met na een beker yoghurt. We horen hem bijna nooit mopperen (alleen als er sla op het menu staat, dat vind meneertje niet zo heel lekker ), hij eet alles lekker op met zijn lepeltje (oke ik moet hem nog wel de hapjes erop doen want het scheppen heeft hij nog niet door ). De yoghurt wordt door papa gemaakt, de ene keer puur de andere keer met iets erdoor en vaak is dat binnen 5 minuten gewoon op. En dan vandaag, lekker een multicorn boterhammetje met daarop pindakaas (hij mag 's middags zelf kiezen en pakt altijd de pindakaas 8) ) En dan zit hij eerst alle pitjes uit het brood te pulken (das nogal een karwij) en die op te smikkelen voordat hij aan zijn brood begint. Jammer maar tegenwoordig weigerd hij fruit te eten, gelukkig heeft mijn vriendin mij verzekerd dat dit gewoon weer een fase is en dat het wel weer goed gaat komen. Als ik dan zo naar mijn knulletje kijk, dan ben ik blij dat ik een lekkere eter heb Groetjes Anita
Heerlijk he? Hier genieten we ook altijd zo van het eten van Jarissa. Wel denken we erover haar naam te veranderen. In Kliko. Want werkelijk alles gaat erin! Zelfs spruitjes en andijvie. Enige dat mevrouw niet lust is witlof.
wat goed! wou dat danisha wat beter avondeten at... maar brood en koekjes gaan er altijd prima in en eet ook erg luidruchtig hahahaah
Hier nog 1! Jelle heeft net om 17.00 een potje gehad met een kwark na, en toen zij zaten te eten heeft hij nog zeker 8 sperciebonen op... En dan zometeen na zijn badje krijgt hij nog een fles van 180/6 met bambix.... Hoezo, vreetschuur? Lekker he, zoals ze kunnen eten...
Heerlijk he, van die etertjes.. Hier ook al zoeen.. Alles wat je hem voorzet gaat naar binnen.. inclusief spruitje, vis, etc.. Alleen water niet, maar dat is ook maar saai.. Eens kijken wat de schade deze week op het CB is
Hier ook geen water/thee drinker hoor, maar dat vind ik ook niet zo erg. Vanmorgen ging hij bij de bakker uit zijn dak en bleef die die die roepen naar een heerlijk broodje, dus maar een keer over mijn hart gestreken . Groetjes Anita