Lekkere geur in huis, hoe eigen maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvermist

silvermist Niet meer actief

heb me net niet ingehouden en bij de blokker 2 geurkaarsen van brise gehaald, relaxing zen en 2 bussen van brise om te verstuiven waren in de aanbieding ;) en de gordijnen in de was gedaan ruikt ook altijd lekker :)

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw

Die zakjes heb ik ook, heerlijk zijn ze, maar als ze naar een tijdje niet meer zo ruiken, dan schud ik de helft of een heel zakje in een nieuwe stofzuigerzak, als je dan gaat stofzuigen....hmmmm heerlijk, ruikt je hele huis erna, in de stofzuiger werkt echt supergoed, en lang :D:D

3. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lees niet al de reacties, dus mogelijk al gemeld..

beetje waspoeder in stofzuigerzak doen/opzuigen, of klein scheutje wasverzachter in de stofzuigerzak gieten

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

thanx!! :D:D:D:D:D:D heb het net ook gedaan en het ruikt heerlijk..;)

5. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Voor nu zou ik lekker elke week een bosje blauwe hyacinten halen, ruikt echt zooo lekker.

6. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Je kan om de muffe geur te neutraliseren een bakje met soda ergens neerzetten. Dit helpt hier altijd goed (ook na het gourmetten oid). En dan kan je evt zo'n stopcontactgeur of zo gebruiken.

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik stofzuig altijd een beetje waspoeder op met de stofzuiger...dan ruikt ook je huis helemaal lekker...

Deel Deze Pagina