Smoothies moet je niet nemen als je wil afvallen, ze bevatten echt te veel koolhydraten en fruitsuikers. Als je echt trek in iets zoets hebt is dit mijn favoriet die supergoed vult: Spinazie, sinaasappel met havermout en evt wat water als het te droog is.
Jeetje, had niet meer gekeken eigenlijk, maar wat een lekkere recepten (denk ik). Ik ga er zeker een paar proberen. Waarom een smoothie? Om toch een beetje aan mijn fruit en groente te komen op een dag. Dit werk ik gewoon veel makkelijker weg. En om 's ochtends aan de spinazie te gaan brrrr, door de smoothie heen makkelijk weg te werken.
Wat erg vult is Aardbeien-watermeloen,blauwe blessen , bramen ,frambozen, ananas en mango Meloen,mango en ananas. 😁😁😁
Dat ligt er maar aan wat je er allemaal door doet. Veel mensen doen er overwegend fruit in met yoghurt etc. Ik doe er overwegend groente in met een beetje fruit en (kokos)water. Een stukje banaan geeft snel een zoete smaak. Klein stukje gember ook. Eerlijk gezegd ben ik helemaal niet zo gek op groente, ik eet het op, omdat ik weet dat het gezond is, maar echt smullen, nee. In zo'n groene smoothie heb ik meteen lekker veel groente binnen en ik vind het vaak nog lekker ook (sla soms de plank mis, verzin zelf combinaties), ook de kinderen drinken hun smoothie zo op. Ze vullen ook goed. Ik heb bij de Big Bazar zo'n Nutribullet gekocht in de aanbieding deze week. Mijn Philipsblender nam nogal wat ruimte in beslag. Nu geloof ik nooit zo in die dingen van de t.v., maar las hier wel veel goede reviews over. Hij werkt echt super, beter dan mijn Philips. Compact, makkelijk schoon te maken, blendert het toch een romige smoothie, heel snel en je drinkt het zo op uit de mixbeker.