Hier niet zo veel zelfgemaakt alleen kaassoesjes en cherrytomaatjes met basilicum en feta aan een prikker. Heb besloten om niet teveel te willen dus heb ook lekkere salades en chips gekocht.
Wij zijn vanavond bij vrienden maar iedereen maakt iets, dat doen we altijd. Het is dit jaar eens niet bij ons maar het is wel fijn als iedereen wat maakt of meeneemt. Ik maak voor vanavond mini croissants met een knackie erin en stukjes meloen in rouwe ham gewikkeld. Iemand anders maakt gehaktballetjes en wat de rest maakt of meeneemt geen idee.
Ik heel veel....maar ben ontzettend beroerd vandaag...dus het zal allemaal wel in de prullenbak eindigen aangezien in het niet kan invriezen. Maar ik heb: gekruide kippenvleugeltjes grilworst met kaas gevulde eieren zelfgemaakte pittige bladerdeeghapjes brie epoisse stokbrood kruidenkaas kleine gehaktballetjes met satesaus bugles met vulling zelfgemaakte appelflappen of wel veel te veel!
Wij hebben voor vanavond niet heel veel bijzonders. Nootjes en chips. Mijn moeder bakt zelf oliebollen en schoonmoeder een taart. Je zou ook wraps kunnen maken met zalm.
geen idee moet nog naar de winkel. maar sowieso oliebollen en appelbollen. en verder een toastje denk ofzo en blokje kaas. zijn lekker met zijn tweetjes ( nou ja plurk ook uiteraard maar die ligt toch rond 8 uur op bed) en denk dat wij toch in slaap vallen op de bank hahaha. alhoewel, ik hou van holland komt das wel leuk... fijne jaarwisseling allemaal
Ik maak samen met een vriendin het 1 en ander wat we gaan maken is Appelhapjes van bladerdeeg, cocktailworstjes in bladerdeeg, kaas met druif, gewoon kaas, kaas met een zilveruitje, van die salami worstjes en gewoon gesneden worst. oh en we hebben nog fortune cookies gekocht En volgens mij vergeet ik nog het 1 en ander
Wij gaan ook naar anderen en ik maak: -chocobom! (taart met 2 lagen chocomousse, overgoten met gesmolten chocolade, kitkats aan de zijkant en m&m's bovenop... - bladerdeeg met worstje -wrap met kipfilet, komkommer en zuivelspread -zalmrolletjes met monchou -kaassticks (bladerdeeg met strooikaas erop) Kan ik de bladerdeeghapjes nu al maken? zijn ze vanavond dan nog lekker? En de wraps met komkommer, als ik die nu maak, worden ze dan niet te nat? Succes met je hapjes!
De wraps kan je denk ik wel al maken al is t denk ik lekkerder als je ze vlak van te voren maakt De bladerdeeg hapjes zou ik ook op het laatst doen, mijn ervaring is toch dat het dan het lekkerst is!
Kipspiesjes met bladerdeeg. Feta hapjes van bladerdeeg. gevulde eitjes zalm- en tonijnwraps Toastjes en stokbroodje met salades Oliebollen Uhm... oh ja, we gaan ook nog gourmetten met chocolade fondue na! Volgens mij hebben we veel te veel
uhmmm Tonijnsoesjes geitenkaas met honing en walnoten in bladerdeeg bladerdeeg met cocktail worstjes hartige cakejes {met kaas en spek} slagroomsoesjes stokbrood met tomaat e.d. in oven zalm/boursin rolletjes pannekoek met mascarpone en jam rolletjes oliebollen misschien maken dochterlief en ik vandaag nog cupcakes of koekjes ofzo
ik maak lekkere bladerdeeghapjes met kaas erin... en gehaktballetjes en een blokje kaas ofzo... wat toastjes met salades... en een flinke borrel happy new jear!
Nog een aantal ideeen: - Gevulde eieren met mosterd, kerrie, mayonaise, roomboter, zout en peper - Gevulde bleekselderij met sambalsmeerkaas - Spiesjes met mozarella, verse basilicum en cherrytomaatjes, besprenkeld met wat olijfolie. - Toastjes met bruschetta, sambalsmeerkaas, versgemaakte eiersalde. - Gevulde dadels met roomkaas - Pepedews met roomkaas - Wraps met zalm, kruidenroomkaas, rucola en eventueel kappertjes (moet je van houden).
uhm... niet zo heel erg veel Rundvlees slaatje toastjes met verschillende belegjes bladerdeeg met een knakje erin en mn moeder bakt zelf olibollen
hier heb ik: chipjes, zoutjes, blokje kaas en toastjes met smeerbare brie. en oliebollen en appelflappen. dus we kunnen maar kiezen hahah ( zijn maar met zijn drietjes)