hihi hoop het maar maar de helft is al klaar hoor, heb ik gisteren avond gedaan! zometeen Devin in bedje, heb net een bienestih gemaakt voor mam, daarna ff poetsen en ruimen en de laatste dingen nog afmaken voor Devin wakker wordt. Kyana helpt me zegt ze zelf pff hihi
Wij krijgen vanavond schoonouders en zwager en schoonzus op visite.. Ik maak alleen blokjes kaas met mosterd en augurk met boterhamworst.. Verder komt er op tafel: stokbrood met kipsaté, eiersalade en kruidenboter. studentenhaves, chocopinda's/bananen/rozijnen, zo'n bak met verschillende zoutjes. En chips. En natuurlijk oliebollen en appelbeignets.. ***** zal wel weer veel te veel zijn!
Nou hier doen we de kippepootjes, stukje worst en stokbroodje met allerlei lekkers. We beginnen de avond met koffie en een gebakje
wij hebben wraps met ham en kipfilet gevulde champignons rosbief rolletjes met walnotenkaas hamrolletjes met monchou, ui en verse bieslook gevulde eieren kippevleugeltjes spiesjes met ansjovis, olijf en paprika gevulde mini paprika's nootjes chips oliebollen
Wij hebben natuurlijk oliebollen en appelflappen ( zelfgemaakt, jammie ).Verder hebben we: Gevulde eieren gemaakt door mijn schoonmoe Bitterballen Zelfgemaakte pizza Bolognese Hollands garnalenslaatje Gevulde tomaatjes met Hollandse garnalen Eiersalade met stokbrood Worst Kaas Knakworstjes
simpele stokjes met daaraan wwn knakworstje, uitje, augurkje en kaas . vinden de kids heerlijk salades met stokbrood en toastjes ga met bladerdeeghapjes maken met een knakwordtje erin en de andere met kaas en wat kruiden gevulde eieren bakhapjes sateloempiatjes oliebollen chips en nootjes