Ff lekker gal spouwe! Een stelletje waar we goed mee omgingen zaten hier altijd over alles en iedereen te zeiken!! Vooral over zijn ouders en zijnn broer! Je wil niet weten wat ze erover gezegt hebben en nog steeds en ondertussen zit zijn vriendin ( die het hoogste woord over beide heeft ) er de hele dag!! En net rijd ze hier met dr schoonzus voorbij, die ze voor vies en vuil uitmaakt bij ons binnen, want het is een dikke zeekoei, een vieze tokkie, kan dr kinderen niet opvoeden bla bla bla.. en dan komen ze dikke mik voorbij! Arme meid.. ze moest eens weten.. haar schoonmoeder ook trouwens.. die komt elke ochtend trouw voorbij naar haar.. en zij maakt haar schoonmoeder zooo vuil!! Grr.. kan hier niet tegennn!!! Als ik iemand niet moet, dan is het klaar!! Hou niet van huichelen.. walg er echt van!! Zoo, lang leven het zwangerschapspaginga, heb mn gal weer gespouwd
Kan me helemaal voorstellen hoe je daarvan walgt. Maar wie weet heeft ze andersom ook de grootste lelijkste verhalen over jou en je vriend weer tegen haar schoonzus en familie... Lijkt me niet fijn om met dit soort mensen om te gaan.
Nee daarom, zo denk ik ook! En heb er eigelijk geen zin in. Ze lopen hier ook altijd te zeiken dat ze geen geld hebben en dan komt hij hier en zegt ie tegen mij dat zijn vrouw staat te huilen voor de spiegel want ze heeft geen kleren! En het mooie is, hij is internationaal vrachtwagen chaffeur, zij wil niet werken dus is "thuisblijfmama" maar ze is hele dagen de hort op.. Ik ben zelf recht voor de raap, af en toe te. Ben er eigelijk wel klaar mee!
Nou, geen contact meer mee dan! Zou er heel snel klaar mee zijn. Wij hebben ook zulke mensen in onze omgeving, en we hebben er niets meer mee te maken. Gelukkig. Schop onder de kont geven en weg wezen.
Snap dat het niet fijn is als mensen bij je komen en de hele tijd ove andere hebben. Maar persoonlijk zou ik dan er wat van zegen of niet meer met die mensen omgaan.
denk je iemand heb gevonden waar je het goed me kan vinden. en stoot je hoofd flink. mijn geval door leugens,en continu liggen zeuren. zo ik las mis je er niets aan (groot gelijk) wie weet wat nog allemaal op jullie pad komt. voor leuke en we eerlijk mensen
Triest eigelijk he.. en dan vinden ze het gek dat ze geen meerdere vrienden hebben.. nou ik snap het volkomen!
Heb er een tijd terug al wat van gezegt, zodoende kwamen ze hier eigelijk al nie meer en draaien ze dr kop om op straat! Maar zag ze net voorbij komen en zakt mn broek af, maar goed dat ik n riem aan heb hahah
ja inderdaad,ach ik denk zo ik ben het meer wel een beetje opgelucht om je hartje te luchten? zie dat je zwanger bent van harte
Al een poos terug, met als resultaat ze der kop omdraait.. zag ze net zo voorbij komen en word dan zo kwaad.. echte huichelaars!
Maar waarom ben je dan zo kwaad? Zulke mensen ben je toch liever kwijt dan rijk?? En Tsja....denk dat ze gewoon zo in elkaar zitten en ws over jullie net zo rot praten als over haar schoonfam. Als dit zo zullen ze zelf ook wel inzien en dan is het hun eigen keus om met ze op stap te gaan.
Dit dacht ik ook gelijk. Daarom heb ik 2 jaar geleden de relatie tussen mij en 'goeie' vriendin beeindigd. Altijd maar praten over sommige mensen, terwijl ze hele weekend bij hun zat Ik heb dat ook gewoon gezegd, wie weet wat jij allemaal over mij verteld tegen hun. Maar dat was niet waar zei ze .. Yeah right
Oh ja, zulke 'vrienden' hadden wij ook, ik heb me er keer op keer weer over verbaast. Enorme ruzie met iemand, nou die vieze t**f kwam er NOOIT meer in. Als ze bij hun op de stoep stond dan kon ze een trap krijgen en ik weet niet wat er nog achteraan. Heel vaak als we daar waren ging het er weer over, hoe lelijk ze zich hadden vergist in haar, dat het zo'n egotripper was en ga zo maar door. Heel grappig, maar drie maanden later is álles weer goed en lopen ze de deur bij elkaar weer plat. Net zoals met haar vrijgezellenfeest dat ik organiseerde. De gróótste trammelant met iemand, die vanzelfsprekend niet was uitgenodigd. Ging net zoals bovenstaande, er kon geen goed woord meer vanaf, voor haar bestond ze zelfs niet meer. En wat denk je... 3 dagen voor het vrijgezellenfeest een smsje, of die persoon tóch niet nog mee kon, want het was allemaal uitgepraat.