Ik zag zo laatst zo aflevering uit Samson en Gert he, en ik zag zo dat die Samson zo gekke dingen zei he, en ik zag zo dat hij zo praatte he en ik hoorde zo dat hij dit allemaal zei he; TRRRRINGELINGUHLINGGGGG Ja hallo, met Gert. *Whoooooaah, en ook met mij he Gertje* Ja,Ja en ook met samson. Mwoaaaaaaaaah Gertjuuh Als er weer iets fout ging bij de 10000 pogingen bij Marleneke, die je overigens nooit zag; Maaaaar Gertje...ga jij dat ook zo doen zo als je Marleneke zo een keer meeneemt ja? Tis Albertooooo en ik moest kloppen want de bel doet het niet, dag iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Whoaaaah dag meneer Spaghetti Nog meer quotes uit kinderseries die je kan dromen? Of wat viel jullie nog meer op zo dan he?Of dingen die eigenlijk zo helemaal niet kunnen zo in het echt he, maar je wel geloofde als kind zo dan he. Voorbeeld: Schildpad Dolly in BoesBoes ging steeds uit der schild Mag dus zo overigens ook in andere kinderseries zijn he. p.s. Lees deze openingspost op de Samson uitspraakmanier.
Whuahahahahahahahhaha ik ga weer stuk. Ik las t dus ook echt zoals Samson en Gertjuuuuuh. Whahah en dat plaatje Hoe kom je hier nou weer bij?
dat staat er zo dan niet zo he. Er staat dat je zo die dingen moet posten zo die je opvielen in vroegere kinderseries of quotes die vaak zo gebruikt werden zo he.
bijvoorbeeld dat smurfin de enige vrouwelijke smurf was, maar dat er wel allemaal kleine smurfjes rondliepen. Was smurfin niet bang in het donker als ze over straat liep en potige tegenkwam?
whoaaah dat is dan zo gek he. Wie weet was Smurfin wel zo een meisje die zo een 30 kinderen kreeg zo he.
Oh, nog één waar ik altijd met mijn vriend om moet lachen. Donald Duck heeft dus nooit een broek aan..... behalve als hij gaat zwemmen!!!! Waarom??? Een preutse eend in het water!
ik vond dit zo dan op internet zo he. De meeste smurfen zijn jongens. Babysmurfen worden door de ooievaar gebracht, op "blauwe maandagen." Zelf planten ze zich niet voort.
smurfin is niet de enige vrouwelijke smurf je hebt nog een me ros haar en in de film van de smurfen zegt smurfin dat ze gecreeerd is door gargamel om de andere smurfen te kunnen pakken , maar dat grote smurf haar heeft veranderd van slecht naar goed
Of series met dieren als hoofdpersoon die een huisdier hebben? Bijv Casper en Lisa (dat zijn een soort hondkonijnen) moeten op een hamster/cavia of een ander soort knaagdier passen? Zelfde met Olivia, is een varken maar heeft bijv wel een poes. Of Pluto bij Donald Duck; iedereen is een dier en kan praten, maar Pluto is ineens echt een hond en blaft dus alleen... Ja hoor!
Nou en dan iets van nu. Ik haat het dat bij Dora altijd alles lukt! Bij Dora past zelfs en ladder in haar rugzak. En ze zegt ook wel eens: Jij moet mij helpen.. Moet moet?