Waarschuwing er komen nu ontverantwoordelijk hapjes voorbij Geven jullie je kind wel eens wat lekkers wat eigenlijk "niet mag" ? Ik heb Norman wel eens een lik van slagroom gegeven, stukje kinderchocolade en gister de binnenkant van een bitterbal
Elena heeft al een paar keer van mijn chocolade ijs geproeft(en is er zot van) Ze krijgt soms een chocolade pudding die eigenlijk vanaf 8 maand pas mogen. Ze heeft al eens een paar druppels cola gedronken uit een glas(glas was leeg op die 3 druppels cola na ) FOEIFOEIFOEI
Uhuhuhuh zoveel...ff denken Slagroom,chocolade,stukje frikadel,patatje,chipito kaaschipjes spekje,ijs
Oja roomijs was ik vergeten, bah slechte moeder ben ik, ben gelijk depressief EN op die bitterbal zat ook nog een beetje mayo, foei Morgaine
Toevallig gisteren één patatje. Dit omdat we net terugkwamen van de kinderarts en die beste man had zitten klagen dat ze te weinig woog en meer moest eten. Ik was er even helemaal klaar mee. Ze vond het trouwens iets van ... Waarschijnlijk omdat ze normaal nooit iets 'onverantwoords' krijgt.
haha, goeie die waarschuwing! even denken, ijs; negerzoen; huzarensalade; patat; kwark (vanille van de albert heyn krijgt ie trouwens geregeld) kaas (voorgekauwd haha) vast nog wel wat meer, maar kan zo even niet meer bedenken..
Hahaha, vanalles! Laat hem vaker dingetjes proeven hoor! Pudding, stukje frikandel, stukje friet, slagroom, ijs... Oh wat ben ik een slechte moeder Haha! Maar zijn echt maar kleine hapjes, heeft nergens een portie van gehad van wat "niet mag"!
Op een klein lepeltje ijs en af en toe een slokje van mijn thee (met theiine en zoetje) na helemaal nog niet. En dat probeer ik zo lang mogelijk zo te houden.
zo te lezen ben ik dan wel heel braaf hihihi Erik heeft nog niks gekregen wat niet mag M'n moeder wou hem gisteren een stukje chocoladebol geven. Nee dat gaat mooi niet door [-X Hij krijgt al krampjes als ik het eet ( hij krijgt borstvoeding ) en dan zal ie helemaal krampen krijgen als ie het zelf eet.
1 klein likje van mijn vla en een druppel cola... Maar dat is het wel. Mijn moeder heeft een keer slagroom gegeven, een hele theelepel vol! Maar dat vond ik niet cool...
bier op de speen (ooooooh!). likjes vanilleijs, poedersuiker, chocoladepasta. dat was het wel dacht ik.
Hmmmm even denken :-k Patatjes Slagroom Koffie Frikadel Stukje kaas Stokbrood met kruidenboter Fristi (iets anders drinkt hij niet) Als wij iets aan het eten zijn komt meneer met zijn mond open aanrennen in zijn loopkarretje!
Wahahaha dat zie ik helemaal voor me, geweldig. Volgens mij ben ik heel erg braaf... hij heeft een keertje een stuk ontbijtkoek gegeten maar dat was omdat hij het snel van tafel snaaide en ik te laat was... en dat was het wel eigenlijk.
ook ik ben heel braaf toe nu toe alleen nog de binnenkant van een patatje. mijn moeder wou een stukje stroopwafel geven maar dat wou ik echt niet!