Jarenlang vierden wij onze vakantie in Turkije. Dit jaar gaan we voor de eerste keer naar griekenland ( KOS ) We gaan over een aantal weekjes, maar merk nu al dat ik het behoorlijk spannend vind ( ben bang dat we het in griekenland niet zo naar ons zin hebben als in Turkije ) Wie kan me wat vertellen over KOS, Wat is leuk om te gaan doen ect ect....
Wij juist dit jaar voor het eerst naar Turkije geweest maar echte Griekenland liefhebbers. Nou we hebben een heerlijke vakantie gehad maar voor mij nooit meer Turkije. Vind Griekenland echt veel fijner! In Kos kan je trouwens veel fietsen (huren). Fijne vakantie alvast!
Ik vind Griekenland veel leuker dan Turkije, wij gingen ook altijd naar Turkije en toen een keer naar Griekenland, wat een leuke vakantie hebben we daar gehad
Ik ben welgeteld 1 dag in Turkije geweest en dat was meer dan genoeg. Griekenland is zoveel fijner. Geen ervaring met specifiek Kos, maar de andere eilanden die ik heb gezien waren stuk voor stuk super. Vaak mooie natuur, aardige mensen, niet zo opdringerig, lekker Grieks eten.
Wij komen al sinds 2001 op Kos en dit jaar voor het eerst niet..en ik mis het echt! Leuk eiland, je kunt goed fietsen of een auto huren. Verder lekker zwemmen in de zee/zwembad en natuurlijk genieten van het lekkere eten en de supervriendelijke mensen (vooral tegen kinderen). Veel plezier! En mocht je Turkije toch missen...je kunt vanuit Kos naar Bodrum met de boot!
Hoi, Wij zijn toevallig half juni in kipriotis village geweest. Prima hotel, lekker eten en altijd wel wat op het terrein te doen. Aardig personeel, alleen de receptie is een beetje chaotisch. Het italiaans restaurant waarvoor je kunt reserveren vond ik niet echt een succes, maar dat komt vooral omdat mijn man en kinderen niet echt van kaas houden, en laat dat nou overal in zitten. Het Grieks restaurant vonden wij echt lekker, en was ook vrij makkelijk te reserveren. Personeel was erg aardig, maar gelukkig niet dat ze de hele dag aan je kinderen zitten. Alleen mijn zoon werd door een enkeling telkens over het hoofd geaaid. Maar tja, bijna twee, met knal blauwe ogen, spierwitte krullen, en een big smile voor iedereen is dat eigenlijk ook wel te verwachten. Fietsen huren is echt een aanrader!! Je zit dan vrij snel in Kos stad, en kunt makkelijk de omgeving verkennen. Auto huren hebben wij niet gedaan.
Bij Griekeland is Turkije echt geen drol aan. Vind Griekenland geweldig! Met name Karpathos. Wij houden niet van dat toeristische....