Hoi dames! Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor symptomen jullie hadden, waardoor jullie gevoel eigenlijk al zei: ik ben zwanger!? En hoeveel dagen erna heb je positief getest? En hoeveel voor NOD was dan? Brand los, haha!
Hoi! Ik had na de eisprong niet zoveel symptomen. Wat bij mij het eerst opviel, ongeveer een week voor NOD, was dat ik koffie niet meer zo lekker vond. 3-4 dagen voor NOD heb ik twee dagen flink menstruatiekrampen gehad, maar geen bloed. Dat ging weg en toen kreeg ik een zeurend gevoel in mijn lies, uitstralend naar mijn bovenbeen, tot aan NOD. Ik was niet helemaal regelmatig, meeste cycli 27-28 dagen maar soms iets langer. Heb gewacht tot dag 31 en toen positief getest. Succes ermee, ik hoop dat je snel zwanger bent!
Ik heb vandaag positief getest. Komende dinsdag is mijn nod maar door alles wat ik voelde kon ik niet langer wachten. Mijn eerste symptomen waren gevoellige tepels en kramp in buik. Toen volgden ook gevoelige borsten. En een knijpend gevoel in mijn buik. Als ik wilde gaan slapen klopte mijn hart in mijn keel. Ook kon ik nog moeilijk naar het toilet van 3x per dag ineens 24 uur niet kunnen. Vorige week viel me op dat ik meer afscheiding had. De gevoeligheid in mijn borsten was even weg en een dag later voelde ze aan als branderig. Sinds gisteren ben ik ook steeds misselijk.
Hoi, Ik kreeg 4 dagen na eisprong krampjes, wist toen eigenlijk dat er iets gaande was en net iets voor mijn NOD kreeg ik ontzettende grote tepels niet normaal, en begon last te krijgen van rommelende darmen, iets misselijkheid, en vooral het gevoel alsof ik verliefd was, telkens opeens gevoel van een adrenaline stoot door mijn lichaam. Daarna voor NOD getest al: negatief! Op NOD getest: negatief. De dagen daarna ook getest: weer negatief. En pas bij 12 dagen over tijd testte ik pas positief!
Ik had zelf een paar keer op mijn werk aangegeven dat er echt wat met de postmix (frisdrankmachine) was, want de cola smaakte niet normaal.. mijn collega's dachten dat ik gek was en daarna ineens 2 huilbuien vanuit het niets, dat past niet bij me. De dag voor nod was het Koningdag en ik had zo'n honger, 'smiddags patat en 's avonds pizza.. ook niet helemaal normaal voor me. Dus toen ik op NOD niet direct ongesteld was ging er een belletje rinkelen.. 's avonds getest en een dikke vette 2e streep, haha! Maar moet eerlijk zeggen dat ik verder geen overduidelijke lichamelijke klachten had, niets anders dan anders. Het is meer dat ik vooral achteraf dacht van: aha, dus daarom...
Voor nod heel erge dorst en zere borsten. Dacht echter toch ongi te zijn geworden. Omdat bloeden toch wat minder was wel testje gedaan die was negatief. Week erna ziek, maar waren kwaaltjes. uiteindelijk 1,5 week na nod positief getest.
Ik was een beetje vaag misselijk, totaal geen eetlust dus at ook heel weinig. Een week voor mn nod zei ik ook tegen mn vriend dat ik het gevoel had dat er wel degelijk iets 'zat', of ik nou ongesteld zou worden of niet. Ik wist gewoon dat er iets bezig was in mn buik. De dag erna kreeg ik stekende pijnen in mijn borsten. Ik dacht 2 dagen voor mijn nod positief te testen, achteraf blijkt ik 5 dagen na mn nod positief te hebben getest.
Ik heb PCO dus geen idee wanneer mijn NOD was.. ik vermoed dat ik een eisprong in de wk van 27 mei heb gehad. Sinds 3 weken erg vermoeid, last van de borsten, last van maagzuur en erg duizelig. Borsten sinds dit weekend enorm; groot, gevoelig en pijnlijk. ik heb sinds deze week de hele dag door honger.. kan niet genoeg eten. Ik ben gelukkig niet misselijk! (nog niet.....) Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben dmv hcg in bloed.
ik heb het gemerkt aan mijn borsten en had last van maagzuur! Ook de enige kwaaltjes die ik tot nu toe heb gehad (al kwam daar later wel nog het kokhalzen bij)
Ik ben dus in ronde 4 zwanger geraakt....en in deze ronde was ik er dus heilig van overtuigd dat het echt niet raak was...ik voelde niks.. Ja ik had pijnlijke borsten maar ik heb ook pms dus dat had ik altijd voor de de ongi...Ik had ook pijnlijke bovenbenen soort van spierpijn maar ook hier dacht ik verder niet bij na want ik wandel veel dus daar zou het wel aan liggen..nou niet dus ik was zwanger!! De eerste 3 rondes was ik door zoveel ontpil klachten echt zeker van dat ik zwanger was...nee dus hahaha zo zie je maar hoe een vrouwenlichaam je voor de gek kan houden oja ik teste op NOD posi
Iets voor de NOD kreeg ik zere borsten. (heb ik altijd rond de nod maar nu anders) Ik kreeg onwijs trek in japanse mix, terwijl ik dat niet lust! hahaha En meer spuug (bah) en hoofdpijn. 5 dagen na de nod testte ik pas positief! Daarvoor elke keer negatief Eerste ronde zwanger
Eigenlijk voelde ik maar weinig, terwijl ik de cycli daarvoor echt alles voorbij heb zien komen. Ik ben al een keer zwanger geweest (mk) en wat ik me daarvan herinner is dat ik een soort wagenziekte had. En pas na mijn nod echt een overtuigende streep had. Maar nu: geen wagenziekte. niets! Enige wat ik opmerkelijk vond, is dat mijn borsten niet gevoelig waren, terwijl dat echt "mijn" kwaal is! Ik testte op 8 DPO (even snel tussendoor in de avond) omdat ik de volgende dag een feestje had en zeker wilde weten dat ik wijn kon drinken. Positief! Zat dan ook meer vol verbazing naar die tweede streep te staren dan dat ik 'm verwachtte....