hoi hoi ben nu 2maanden over tijd met me menstruatie betekend dit dat ik zwanger kan zijn? of zou de menstruatie 2maanden uit kunnen blijven? ben wel misselijk sóchtends en heb buikkrampen lijken net menstruatie krampen, maar dat is het niet want hoor elke maand rond de 6de ongesteld te worden maar nu dus al 2maanden niet heb vandaag al een test gehaald bij kruidvat(eigen merk) maar dat werkt dus niet kreeg niks te zien geen streepje niks dus ga morgen een nieuwe test halen van clear blue
Het kan inderdaad (helaas) dat je ongi zo lang uit blijft. Probeer het anders eens in NOD Maart daar zitten heel veel meiden te kletsen Succes met testen meisie. Liefs D
Ben je al lang van de pil af? Anders inderdaad een nieuwe test doen, als je geen streepjes hebt gezien is de test niet goed gegaan. succes! groetjes Jelske
Mijn cyclus na het stoppen met de pil was ook in de war en geen positieve testen.. Werd pas na 84 dagen ongesteld dus het kan zo zijn.. Anders even bloed laten prikken bij de huisarts, daar kunnen ze zeker in zien of je zwanger bent.. Die symptomen lijken erg op zwangerschap, maar horen helaas ook bij het ontpillen.. Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt!
heb vandaag een test laten doen bij de huisarts gaf ook negatief aan maar de huisarts zei: kan zijn dat je pas 2weken zwanger bent en dan geeft de test negatief aan maar moet over 3weken terug komen