spijkerbroek verven

Discussie in 'De lounge' gestart door ilonaa, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik heb een spijkerbroek van only en die zit als gegoten, maar helaas hij ziet er niet meer uit!!!!
    Hij heeft zijn kleur verloren.

Nu zat ik te denken om hem te verven, maar ik ben bang dat hij dan zo nep en helemaal egaal blauw word, als jullie begrijpen wat ik bedoel?

Heeft iemand ervaring met spijkerbroeken verven?

2. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik zou het gewoon proberen, je zegt dat hij er nu niet meer uitziet dus wat maakt het uit? die verf kost maar een paar euro

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

neem genoeg verf dus groot pak en machine! geen handverf, dat redt je niet met een spijkerbroek. genoeg zout.

En proberen. je kan ook altijd na het wassen/verven nog even de plekken die je lichter wil hebben "mis"handelen met een harde borstel.

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Mn werk broeken verf ik wel ns!! Ziet er mooi uit. Vergeet geen zout erin te doen. En hou je niet aan de gebruiksaanwijzing!! 1broek op 1 pakje!

5. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Hmmm ik heb altijd gelezen op die pakken dat je denim niet kunt verven!!

6. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    bedankt voor jullie moeite
    ik zal het eens proberen

7. fafje

fafje Niet meer actief

die kleine potjes bij kruidvat werken super...natuurlijk is de echte spijkerkleur niet helemaal te evenaren...maar tis welmooi donkerblauw enz...of je maakt em gewoon zwart!

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dat is miscchien nog wel het beste inderdaad.. met een spijkerbroek inderdaad 1 broek op 1 pakje.. niets erbij doen. ;)

9. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    tja, zwart zat ik ook aan te denken, maar hij heeft iets uitlopende pijpen.
    Kan dat dan wel?
    Weten jullie wat....ik probeer eerst blauw. Mocht het er niet uitzien dan kan ik altijd nog voor zwart gaan.
    Of heel hard zoeken naar een gegoten zittende spijkerbroek(al is dat moeilijk)

10. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik heb vaker blauwe broeken zwart geverfd...omdat bijv het spijker al op sommige plekken te vervaagt waren...gaat goed hoor! anders eerst ff testen met mss een oude broek...als je het niet vertrouwd

Deel Deze Pagina