Ik moet het even delen, aangezien we het voor familie nog even geheim willen houden. Wij gaan trouwen!! Ik ben vandaag voor de 2de keer ten huwelijk gevraagd! Ik draag sinds 2003 al een verlovingsring en mijn man vond het tijd dat er nu toch echt een trouwring gaat komen. Dacht dat het er nooit meer van zou komen. We hebben een paar moeilijke jaren gehad, en aangezien hij me perse mijn droombruiloft wil geven, stelde we het elk jaar weer uit nu gaat het dus echt gebeuren!
Wat leuk. Gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk. Hebben jullie al een datum geprikt? Geniet van alle voorbereidingen en uiteraard de dag zelf.
Wat fijn! Gefeliciteerd!! En super dat je man je de droombruiloft van je leven wil geven *smelt*.. Ik ben ook heel benieuwd of jullie al een datum hebben geprikt ? Wij hebben sinds vandaag ook eindelijk na 1,5 jaar een datum geprikt! Erg spannend allemaal!
Wat leuk!! Geweldig om te gaan plannen! Wij weten sinds een paar weken ook de datum! Wij gaan trouwen op 29 juni, jaja, al erg snel Maar we houden het klein en bescheiden maar wel op een kasteeltje hihihi.. Vele plezier, geniet ervan! Voorbereiding is bijna net zo leuk
Nog geen preciese datum.. ik vind zelf 13juli 2013 een mooie datum om te gaan trouwen.Dat duurt nog even, maar wil in de zomer trouwen en vind 2012 te snel.
Super-leuk zeg! Gefeliciteerd! Geniet van de voorbereidingen, dat vond ik zelf zo ongeveer net zo leuk als de trouwdag zelf .