Ik ga eerst Etterbak! Ik hou van jou omdat; - Ik mijn koude voetjes tegen jouw benen op mag warmen. - Jij door weer en wind gaat voor mijn zonnepit verslaving ( en bifi's, en chocolademelk). - Ik mag plassen met de deur open. - Je kan omgaan met de aggressieve aanvallen 1 keer per maand als de chocolade (of zonnepitten, of bifi's, of chocolademelk) dan net op blijken te zijn. - Je kan lachen als ik iets stoms doe. - Het mij zou gunnen als ik een nacht zou delen met captain Hook. - Maar Britney Spears voor mij in de kou laat staan. - Je een emmertje voor me pakt als ik teveel heb gedronken. - Het bed verschoont als ik het emmertje perongeluk niet vinden kan. En niet te vergeten; omdat jij boven alles onvoorwaardelijk van mij houdt! Gewoon zoals ik ben en daar ben ik dankbaar voor!
Ahhhh wat lief partyrocker! Ik ga hier eens over nadenken. Binnenkort een weekendje weg mat ml, heb ik meteen wat gespreksstof
Omdat: -jij mij altijd op de 1e plaats zet. -aan mij ziet wanneer ik je grote armen om me heen nodig hebt. -je me rust geeft en een luisterend oor aanbied. -omdat jij eerlijk bent. -omdat je uit bed komt om mn haar uit me gezicht te halen als ik moet overgeven. Water voor me pakt en me rug streelt. En dan zegt dat je zo trots op me bent hoe ik deze zwangerschap vol draag. -je altijd voor mij klaar staat. -we na 12 jaar nog steeds iedere dag tegen elkaar zeggen dat we van elkaar houden. I love my hubbie!
Ik hou van je omdat: - je me neemt zoals ik ben. -ik altijd mijn benen over je heen mag leggen als we samen op de bank zitten -je me steunt door dik en dun -je mij altijd verteld dat ik inteligent ben -je weet wanneer ik ergens mee zit en dan mijn geouwehoer aan wilt horen -je altijd eten of drinken voor me pakt als ik daar om vraag -je altijd lief blijft als ik met het verkeerde been uit bed stap -je altijd zegt dat je me mooi vind ( ook al weet ik dat ik er die dag echt niet uit zie) -je een geweldige vader voor Sandro en Danté bent -je mijn beste vriend bent en een geweldige echtgenoot bent
Ik hou van je... * Omdat je me op handen draagt * Omdat je je helemaal uit de naad werkt zodat we het goed hebben * Omdat je, ondanks alles en alle ruzies, hebt blijven geloven in ons. * Omdat je me altijd aan het lachen maakt. * Omdat je altijd lekker tegen me aan slaapt. * Omdat je gister het hele huis spik en span hebt gemaakt omdat ons prinsesje vandaag wordt geboren en ik niks meer kan. *zucht* Ik ben zo verliefd op m'n mannetje. En dat sinds m'n 16e
- Omdat je naast mijn man ook gewoon mijn beste vriend bent. - Omdat je de enige bent die me snapt. - Omdat je aan een blik van mij eigenlijk al genoeg hebt en andersom. - Omdat je altijd rustig blijft en dat effect aan mij doorgeeft als ik het nodig heb. - Omdat je ontzettend trouw bent. - Omdat je trots bent op mij, op onze relatie en op alles wat we samen (hebben) doorstaan. - Omdat ik weet dat je de beste papa ter wereld zou zijn als dat je gegund is. En nog zoooveel meer Maar ik zeg het ook wel vaak tegen hem.
Omdat hij mij ontzettend hard werkt voor ons gezin Omdat hij zorgzaam is voor ons. Omdat hij Mijn lieverd is die nog steeds mijn hart sneller tot kloppen sinds onze middelbarenschool. Omdat hij een geweldige vader is. Omdat ik me veilig voel bij hem. Omdat hij mij gisteravond heb verast met heerlijke spareribs. Omdat ik hem vertrouw Omdat ik geen leven zonder hem kan voorstellen. Omdat ik altijd zoveel lol met hem kan hebben. Omdat hij ook mijn beste vriend is waartegen ik allesnkan zeggen. ♡♡♡♡
ik krijg het op het moment niet over mijn lippen.. want we hebben zoveel problemen dat ik totaal kwijt ben of en waarom ik nog van hem hou
Omdat ik me altijd veilig voel bij je. Omdat je voor mij uit bed ga, als ik niet meer durf na een nachtmerrie, en jij dan checkt of het veilig is. Omdat je precies weet wat je moet zeggen als ik me niet goed voel. Omdat je ondanks het harde werken ook nog studeert, maar ook tijd weet te vinden voor mij. Omdat je mijn vriendinnen en vrienden ook waardeert. Omdat je altijd achter al mijn keuzes staat en altijd zal staan. Omdat je weet wanneer ik je knuffel nodig hebt, maar ook wanneer ik even afstand nodig heb. Omdat jij mijn aller- aller- allerbeste vriend bent.
Ik hou van jou omdat je: * Speciaal voor mij naar de mac rijdt voor een mac flurry. * Mijn haren föhnde toen ik het zelf niet kon. * Mijn schoenen aantrok toen mijn buik hugeee was. * Lacht als ik 1 keer in de maand eruuug chagerijnig ben. * Mijn autistische trekjes voor lief neemt. * Mijn geweldige huisvrouw kwaliteiten *ahummm* waardeert. * Me af en toe heerlijk uit laat slapen. * Ieder jaar sinterklaas voor mij speelt, en ik dan een lekkere chocoladeletter in mijn schoen krijg. * Heerlijk galant bent. * Geweldige liedjes en dansjes voor onze meisjes doet. * Mij lekker als een mummie in kan stoppen als we gaan slapen. * Altijd aan mij vraagt hoe mijn dag is geweest. * 100 keer op een dag zegt dat je me mooi vindt en dat je van me houdt. * Omdat je een traantje wegpinkte toen ik op onze trouwdag de trap af kwam. * Een geweldige vader bent voor onze meisjes.
Beetje herkenbaar.. Bij het lezen van die berichtjes denk ik "ja waarom hou ik eigenlijk van je?" best erg.. Maar ik weet zeker dat er nog wel wat is maar we moeten het even terug vinden!
Omdat hij m'n beste vriend is Hij zo lekker ruikt en groot is Hij mijn "gekke" dingen accepteert Hij altijd klaarstaat waar, hoe en waarom maakt hem niet uit Hij super grappig kan zijn Hij de beste vader is Hij zo lekker kan kussen Maar vandaag plak ik hem even achter het behang als jullie het niet erg vinden :-D
Ik hou van je: - omdat je er altijd voor me bent - omdat je me steunt als het nodig is - omdat je me aan het lachen maakt, als ik verdrietig ben - omdat je me een veilig gevoel geeft - omdat je een heel groot hart heb, niet alleen voor mij - omdat je me geholpen hebt me verleden te vergeten - omdat je me aller, aller beste vriend bent! - omdat je trots op me bent! En het meeste omdat je me neemt zoals ik ben, ookal kan ik soms zo bijdehand, irritant of chagarijnig zijn. Hou superveel van me skattiejj
ik hou van mijn man omdat *hij de liefde van me leven is *hij mij verzorgd als ik migraine heb(incl kots opruimen) *hij elke dag zegt dat ie van me houd *hij me steunt is alles wat ik doe en wil ook al vind hij t soms niks *hij me naar bed brengt als ik om tol van de slaap *hij de rust in me leven brengt die ik zo hard nodig heb *hij me geholpen heeft me verleden een plek te geven *hij altijd voor me opkomt als dat nodig is *hij me een veilig en geborgen gevoel geeft *hij trots op me is *hij me laats lachen *hij me laat huilen als ik dat nodig vind *hij me accepteert hoe ik ben hij gewoon de allerliefste van de wereld is voor mij
Ik hou van je omdat, Je zorgzaam behulpzaam bent. Je trouw bent. Je er goed uit ziet Je eerlijk bent. Je bijna altijd vrolijk bent en een goed gevoel voor humor hebt. Je heel veel doorzettingsvermogen heeft. Je intelligent bent. Je handig bent en weet van aanpakken En je de allerleukste vader bent van ons zoontje!