Bagels & Beans - Bagels, espresso & happiness! Deze is heerlijk. Ik heb deze al meerdere keren met veel succes gemaakt.
Hier is de chocoladetaart uit de koelkast een groot succes. nodig: een pak koekjes bv speculaasjes of bastogne 150 gr roomboter 600 ml slagroom 600 gram chocolade naar keuze pak koekjes kruimelen, boter smelten in een pannetje en dan de koekkruimels erdoor heen roeren. dat in een taartvorm doen voor bodem en dan in de koelkast zetten. chocolade smelten, slagroom kloppen. de gesmolten chocolade door de slagroom kloppen tot een geheel en dan over de eerder gemaakte bodem gieten en dan een paar uur in de koelkast laten staan. evt kan je er vlokken of hagelslag als deco overheen strooien.
Die ga ik vanmiddag proberen! Zal het resultaat nog even komen showen. Klinkt wel erg lekker, haha...
Owww dit klinkt te lekker allemaal..iemand een goed recept van die banoffeepie? Zie nogal veel verschillende op internet?
Helemaal mee eens, en ik heb nog wel mijn vastendag vandaag . Bij deze de banoffee van de AH website. Denk dat ik deze komend weekend ga maken. Albert Heijn