Wat nu? Mijn zoontje was bij 14 maanden in onze ogen niet sterk genoeg voor de BMR-prik dus besloten we die uit te stellen. Nu echter zijn ook bij ons de eerste mazelengevallen opgedoken. We willen hem dus alsnog laten inenten omdat we de baby bij de gastouder willen beschermen en omdat onze zoon twee hersenvliesontstekingen heeft gehad en de mogelijkheid er is dat hij vatbaarder is voor een dergelijke complicatie. We kunnen dus donderdag naar het inloopspreekuur maar... ik ben de kaarten kwijt. De kaart met bewijs van inenting heb ik nog maar door verhuizing ben ik het groeiboekje en die blauwe (?) kaarten kwijt.
Precies. Zal vast geen probleem zijn. Ze hebben lijkt mij ook wel systeem waar in staat waar je kind voor geënt is.
Stiekem heb ik geen zin om te bellen en hoopte dat iemand zou zeggen: "Ach, zit gewoon zo" Ik heb wel de kaart waarop staat welke inentingen hij gehad heeft, alleen die losse dus niet.
Je zult toch even moeten bellen, want er moeten nieuwe kaarten worden gemaakt. Is geen enkel probleem, maar moet wel even gebeuren. Als het goed is kan je kindje ook zonder die kaart wel ingeënt worden, maar die kaart is nodig om op te sturen zodat het ook in de database wordt opgeslagen. (en hij dus ook vergoed wordt door de ggd)
Ik was ze vorige keer vergeten en toen hebben ze gewoon nieuwe voor mij uitgeschreven, was in elk geval geen enkel probleem.
Hier ook gister geweest.. Had zijn kaart niet bij (volgens mij heb ik ze gewoon niet gehad want ik had alles bij elkaar in het boekje gestopt) Hebben gewoon een reservekaart uitgeschreven.. No problemo..
Ok, ze hebben dus "blanco" kaarten. Ik bel morgen voor de beleefdheid wel even en neem donderdag ID en paspoort mee. Thnx!
Was laatst ook groeiboek en inenting kaart vergeten. Was geen probleem, ze hebben wel reserve bij de CB.
is niet erg. ze schrijven een andere kaart uit. had ik pas ook. kom ik terug van cb, ga de plee een goede beurt geven ligt ie in een kistje met maandverband??? tja